هواشناسی | هواشناسی روزهای آینده

گزارش هواشناسی امروز 30 مهر 1402 | احتمال بارش باران

شما می توانید جزئیات کامل در خصوص هواشناسی روزهای آینده را دراین مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

هواشناسی تهران
ویکی گردی:

به گزاش ویکی گردی به نقل از صفحه اقتصاد: کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی و رعد و برق در نیمه شمالی کشور، از وزش باد شدید در دامنه جنوبی البرز در ۲۴ ساعت آینده خبر داد. شما می توانید همه روزه گزارش هواشناسی را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید. در ادامه با گزارش هواشناسی امروز 30 مهر 1402 با ما همراه باشید.

وزش باد و رگبار پراکنده در کرمان

حمیده حبیبی رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان کرمان افزود: طی روزهای گذشته نیز شرایط افزایش ابر و ر گبار و رعدو برق در مناطقی از استان حاکم بود.

وی با تاکید بر اینکه در پی سامانه جوی فعلی احتمال جاری شدن رواناب در مناطق جنوبی استان وجود دارد، تصریح کرد: هشدار سیلاب بیشتر برای شمال استان هرمزگان مصداق دارد.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان تاکید کرد: وزش باد به‌نسبت شدید در استان تنها سبب پدیده گردو خاک می‌شود اما شاهد پدیده ریزگرد طی روزهای پیش‌رو نخواهیم بود زیرا وزش باد به صورت معمول است و سبب انتقال ریزگرد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا چند روز آینده نوسان محسوسی در درجه دمای مناطق مختلف استان کرمان شاهد نخواهیم بود، تاکید کرد: دمای کلانشهر کرمان امروز در خنک ترین ساعت ۹ درجه سانتی گراد بود که در گرم ترین ساعت به ۲۶ درجه خواهد رسید.

منبع: صفحه اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر