قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو شاهین

با 500 میلیون شاهین سوار شوید | جدید ترین جدول قیمت خودرو شاهین اعلام شد

برای بررسی و مشاهده جدول قیمت خودرو در ادامه این مطلب با ویکی گردی همراه باشید

قیمت خودرو
ویکی گردی:

قیمت خودرو شاهین اعلام شد. در آگهی‌های قیمت خودرو، شاهین مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۲۲ هزار کیلومتر ۴۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت خودرو شاهین مدل ۱۴۰۰ با با کارکرد ۳۲ هزار کیلومتر ۴۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت خودرو

قیمت باورنکردنی خودرو های داخلی و خارجی در سال 1385 + عکس

 کاهش قیمت خودرو به یک شرط ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا درباره تاثیر واردات خودروهای کارکرده بر بازار و زمان نهایی شدن آئین نامه واردات این خودروها، بیان کرد: قطعا تدوین آئین نامه واردات خودروهای کارکرده و آغاز ورود این خودروها به بازار می تواند ناترازی موجود در بازار خودرو را از بین ببرد.

به نقل از ایسنا، نماینده سنقر در مجلس ادامه داد: امروز نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰ دستگاه خودرو مورد تقاضا است که حدود یک میلیون خودرو در کشور تولید می شود. به دلیل وجود این ناترازی قیمت خودرو نوسان داشته و التهاباتی در بازار ایجاد می شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: اگر آئین نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و اجرایی شود، هم ناترازی موجود در بازار خودرو را از بین خواهد برد و هم در بازار خودرو رقابت ایجاد خواهد کرد. از طرف دیگر به نوعی بازار خودرو مدیریت خواهد شد و بخشی از نقدینگی که امروز التهاب آفرین است از بین خواهد رفت.

چرا حقوق بازنشستگان برای شهریور واریز نشده است؟

حسینی کیا در پایان تصریح کرد: امیدواریم که به سرعت آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در هیات دولت نهایی شده و با انجام واردات، مردم بتوانند از این خودروها نیز استفاده کنند. اگر واردات خودروهای کارکرده به شکل واقعی اجرایی شود می تواند سایه خوبی بر بازار انداخته و روند کاهش قیمت ها در بازار خودرو ادامه پیدا خواهد کرد اما اگر به صورت مقطعی انجام شود خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • نادر ثنایی

    خواهش میکنم به ازای سالی یک میلیون و هفتصد هزار خودرو ...مازاد مصرف سالیانه بنزین را نیز محاسبه کنید...فکر نکنید مصرف مردم زیاد شده خیر ، تعداد خودرو زیاد شده...