آبمیوه | آبمیوه طبیعی | آبمیوه مخصوص هر بیماری

مریض شدی به جای دارو این آبمیوه ها رو بخور! + فیلم

هر وقت کسی دچار بیماری ای بود، میتونید با آبمیوه مخصوص اون بیماری، برای درمان او و رسیدن به سلامتی کمکش کنید. این ویدیو رو ببینید.

آبمیوه
ویکی گردی:

تا حالا به این فکر کرده‌اید که چرا برای عیادت بیمار آبمیوه به‌ دست راهی بیمارستان می‌شویم و توصیه همیشگی پزشکان به بیماران، مصرف مایعات است؟ سوپ داغ، انواع دمنوش و آبمیوه‌ طبیعی قطعا برای بیماری‌ها مفیدند که پزشکان مصرف آنها را توصیه می‌کنند. اما بهتر است بدانیم که برای هر بیماری چه نوع آبمیوه ای مفیدتر است و همان را برایش تهیه کنیم.

در این ویدیو برای بیماریهای تیروئید ، سرماخوردگی و آنفولانزا، برونشیت، بیماری های معده، یبوست و التهاب معده آبمیوه های طبیعی پیشنهاد داه شده که به روند بهبودشان بسیار کمک خواهد کرد.

 این ویدیو را ببینید و برای دوستانتان ارسال کنید تا کمکی به سلامت همه کرده باشیم.

یک پیشنهاد دیگر هم برایتان داریم و آن آبمیوه ای برای درمان حالت تهوع و اسهال و استفراغ است:

برای درمان حالت تهوع، استفراغ و اسهال این نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید:

آب موز و آب هندوانه؛ این دو میوه در دایره رژیم غذایی برات قرار می‌گیرند:‌ یک رژیم سالم شامل غذاهای سبک و کم‌فیبر برای درمان مشکلات گوارشی. محتوای فیبر کم جلوی اسهال را می‌گیرد و مدفوع را سفت می‌کند.

اسموتی-هندوانه-مخوص

آب نارگیل؛ ناراحتی معده زمانی رخ می‌دهد که پوشش معده ملتهب شود. محتوای تانن آب نارگیل این التهاب را از بین می‌برد. از طرفی محتوای سدیم و پتاسیم این آب‌میوه لذیذ بدن را بعد از اسهال و استفراغ به‌سرعت آب‌رسانی می‌کنند.

آب نارگیل

آب سیب سبز، هویچ و پرتقال؛  ترکیب بَرنده هویج، سیب و پرتقال، به بدن شما در محافظت از خود و مبارزه با عفونت کمک می‌کند. سیب و پرتقال ویتامین C موردنیاز شما را تامین می‌کنند. ویتامین A که برای سلامتی سیستم ایمنی بدن شما ضروری است، به صورت آنتی‌اکسیدان بتاکاروتن در هویج وجود دارد. هویج حاوی ویتامین B6 نیز هست که نقش مهمی در تکثیر سلول‌های ایمنی و تولید پادتن ایفا می‌کند.

سیب سبز، هویچ و پرتقال

آب چغندر، هویج، زنجبیل و سیب؛ ین نوشیدنی قوی دارای ۳ نوع از سبزیجات ریشه‌ای‌ست که به سیستم ایمنی بدن کمک کرده و علائم التهاب را کاهش می‌دهد. التهاب اغلب، پاسخی ایمنی مقابل عفونت‌های ویروسی و باکتریایی است. علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا شامل آبریزش بینی، سرفه و بدن درد می‌باشد. افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید ممکن است این نوشیدنی را مفید بدانند، زیرا زنجبیل، اثرات ضد التهابی دارد.

نوشیدنی

امیدواریم این مطلب ویکی گردی مفید بوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر