قیمت بنزین | افزایش قیمت بنزین | اخبار قیمت بنزین

آخرین خبر از تغییرات قیمت بنزین + جزئیات

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص افزایش قیمت بنزین توضیحاتی ارائه داد که در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی میتوانید مطالعه کنید

قیمت بنزین
ویکی گردی:

قیمت بنزین افزایش می یابد؟ مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مورد تغییرات قیمت بنزین توضیحاتی داد. شما می توانید جدید اخبار از تغییرات قیمت بنزین را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

رضا احمد نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: میزان مصرف بنزین در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۹ درصد افزایش مصرف داشته است؛ و این میزان مصرف سال گذشته ۶۰۰ هزار لیتر بوده که امسال به یک میلیون لیتر رسیده است.

راننده اسنپ که زن جوان را کتک زد دستگیر شد + جزئیات

احمد نیا گفت : میزان مصرف سوخت بنزین امسال در مقایسه با سال گذشته به‌شدت افزایش پیدا کرده است، به‌طوری‌که پارسال میزان مصرف بنزین در خردادماه در کشور هشتاد میلیون لیتر بوده درحالی‌که این میزان مصرف در خرداد امسال به ۱۲۰ میلیون لیتر رسید.

احمد نیا با تأکید بر این که خراسان شمالی در حوزه ذخیره سوخت در مقایسه با سایر استان‌های کشور در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: تعداد ناوگان‌های حمل سوخت در دولت سیزدهم سه برابر شده و از ۷۶ دستگاه به ۱۸۴ نفت‌کش افزایش پیدا کرده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی ادامه داد: باوجوداینکه استان خط لوله انتقال سوخت ندارد و تأمین سوخت استان از بندرعباس تأمین می‌شود، اما طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته هیچ‌گونه بحرانی در تأمین سوخت نداشته‌ایم.

او گفت :  پیگیری‌های انتقال یک انشعاب از مشهد به شیروان در حال انجام است و این موضوع به لحاظ اقتصادی در دست بررسی است.

سقوط مرگبار کودک خردسال از بالای آپارتمان + فیلم

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت پار سال ۳۹۵ میلیون لیتر در قالب ۱۴ هزار محموله فرآورده به نیروگاه شیروان ارسال شده است، این در حالی است که مصرف بنزین استان ۲۸۰ میلیون لیتر در سال است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر