مدل مانتو | مدل مانتو حریر | مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو های حریر تابستانی | استایلی خنک و در عین حال شیک + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی برای شما همراهان عزیز انواع مدل مانتو تابستانی حریر فراهم آورده ایم. با ویکی گردی همراه باشید.

مدل مانتو
ویکی گردی:

الان که هوا اینقدر گرمه انتخاب مدل مانتو، رنگ مانتو وجنس مانتو خیلی مهمه. فصل تابستان باید از مدل مانتو هایی استفاده کنیم که در عین شیک بودن خنک باشن. درادامه این مطلب از سایت ویکی بیش از ۲۰ مدل مانتو حریر مناسب روز های گرم تابستونی رو براتون آوردم تا ببینین و بهترین ایده ها رو بگیرین. با ویکی گردی همراه باشید.

چند نکته مهم در مورد استایل های تابستانی

 کفش‌های کتانی به خاطر سبکی و راحتی، انتخاب خوبی برای تابستان هستند. با آن‌ها می‌توانید انواع تیپ‌های کژوال، اسپرت و خیابانی را تجربه کنید و از تابستان لذت ببرید. مدل‌های کالج، ونس و لوفر هم انتخاب‌های خاص تابستانه هستند.

استایلتو با رنگ کرم ست کن محشر میشه!+ ایده و عکس

مدل مانتو تابستانی حریر 1402

تناژهای مختلف طوسی را از یاد نبرید. طوسی را به عنوان یک رنگ خنثی، به راحتی می‌توانید با رنگ‌های متنوع فراوانی ست کنید و استایل‌هایی جذاب بسازید. این رنگ‌ها به خوبی نور خورشید را بازتاب می‌دهند و شما احساس بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

برای همسویی با طبیعت، استفاده از رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز که یادآور رنگ خورشید هستند، برای تابستان بسیار مناسب است. ترکیب هوشمندانه زرد و بنفش را هم فراموش نکنید. ترکیب رنگ‌های سرد و گرم، یک استایل تابستانه فوق‌العاده شیک برای شما می‌سازد.

معجزه پارچه جین در استایل زنانه | ایده های نابی استایل جین + عکس

مدل های مانتو حریر جهت ایده استایل های تابستانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر