برجسته کردن لب | برجسته کردن لب با رژ لب

حجم دهی و برجسته کردن لب با ۳ ترفند آرایشی + فیلم

در این مطلب از ترفندهای آرایشی سایت ویکی گردی ۳ روش برای برجسته کردن لب با آرایش را برایتان آموزش می دهیم. با ما همراه باشید

رژ لب
ویکی گردی:

برجسته کردن لب با ترفندهای ساده آرایشی رو در این مطلب از سایت ویکی گردی بیاموزید. همیشه که نباید برای برجسته کردن لب از عمل های لیفت و تزریق استفاده کرد. تزریق <زل رو به اضافه هزینه ای که داره رو ممکنه هر کسی نپسنده و نخواد انجام بده به همین دلیل در این مطلب از ترفندهای آرایشی سایت ویکی گردی می خوام بهتون برجسته کردن لب با لوازم آرایش رو آموزش بدم.

 

تو این فصل، چه رنگ رژلبی مده؟ | رژ لب مناسب هر فصل را بشناسید

چجوری بفهمیم رژ لبمون سرب زیادی داره؟ | سرب رژ لب چقدر خطرناکه؟

آموزش رژ زدن لب های باریک و قیطونی و برجسته کردن آن

این که لب های شما چه فرمی دارد، کاملا از اختیار خودتان خارج است و به عنوان یک نعمت خداوندی باید شکرگذار آن باشید. اما اگر از فرم فعلی لب های خود رضایت کافی نداشته و مایل به تغییر آن ها با ظاهری برجسته تر و بزرگ تر هستید؛ خبر خوب این است که به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود.

از کرم پودر روی لب های خود استفاده کنید

این ساده ترین و در عین حال پنهان ترین تکنیکی است که برای برجسته و پهن تر نشان دادن لب های باریک و قیطونی از آن استفاده می شود. در واقع شاید خط لب کشیدن را نتوانید در آرایش لب های خود پنهان سازید و یک نگاه حرفه ای متوجه به کار بردن خط لب برای پهن تر کردن لب ها شود، اما استفاده از کرم پودر، کاملا پنهان می ماند.

با استفاده از کرم پودر روی لب های خود، می توانید به راحتی خط لب طبیعی لب هایتان را محو کرده و پس از آن زمینه برای کشیدن خط لب در جایی که مایل هستید، بیشتر فراهم خواهد بود.

به موازات این قابلیت استفاده از کرم پودر برای پهن تر و بزرگ تر نشان دادن لب ها، می توانید از این تکنیک برای برجسته تر نشان دادن لب های خود نیز کمک بگیرید. اما چطور؟

استفاده از کرم پودر باعث می شود که لب های شما، کاملا پر شده و یک لایه اضافی روی آن قرار بگیرد. به علاوه بافت کرم پودر، به بافت میان لب های شما نفوذ پیدا کرده و آن ها را پر می کند. این باعث خواهد شد تا لب هایتان برجسته تر به چشم بیاید.

با این حساب به نظر می رسد که همین نخستین گام توانسته تاثیرگذاری قابل توجهی در چیزی داشته باشد که به دنبال آن بودیم!

خط لب حرفه ای بکشید

اشتباه نکنید! به هیچ وجه قرار نیست از یک خط لب و رژ لب با رنگ های مجزا استفاده کرده و آرایش قدیمی خط لب پررنگ تر از رژ لب را احیا کنیم؛ بلکه تنها از یک خط لب ملایم برای خط سازی لب ها و بزرگ تر کشیدن آن ها استفاده می کنیم. در مرحله قبلی شما از کرم پودر کمک گرفته و خط طبیعی لب هایتان را محو کردید. حالا از خط لب مناسب استفاده کرده و با هنرمندی کمی (تاکید می کنیم کمی که باورپذیر و بدون غلو باشد)، خط لب ها را بیرون تر بکشید.

استفاده از خط لب های با رنگ تیره یا غلو شده، به هیچ وجه در این مرحله مناسب نخواهد بود.

رژ لب با رنگ روشن انتخاب کنید

نکته مهم بعدی که البته ممکن است با سلیقه شخصی شما در تضاد باشد، انتخاب رژ لب های با رنگ روشن است. به طور مثال استفاده از رژ لب های کالباسی روشن، صورتی ملایم، گلبهی روشن و مانند آن ها، برای برجسته نشان دادن لب ها عالی است. به طور بدیهی می دانیم که رنگ های تیره، باعث کوچک تر نشان دادن هر سطحی می شوند و این موضوع در خصوص لب های شما نیز صادق است.

پس اگر می خواهید بهترین بهره برداری از برجسته نشان دادن لب های خود را با استفاده از رژ لب مناسب داشته باشید، راه حل ساده آن استفاده از رژ لب های با رنگ روشن است. با این حساب توصیه می کنیم که اگر سلیقه شما به سمت رژ لب های تیره است، کمی در این مرحله انعطاف به خرج داده و رنگ رژ لب خود را در همان طیف، به سمت مدل های روشن تر ببرید.

از برق لب یا رژ لب های مکمل براق استفاده کنید

استفاده از برق لب همیشه می تواند به عنوان یک مکمل عالی برای برجسته نشان داده لب ها، به کار گرفته شود. اگر می خواهید در نهایت لب های شما زیبایی بیشتری داشته و برجسته تر به چشم برسد، از یک برق لب بدون رنگ یا رژ لب براق متناسب و همرنگ با رژ لب پایه خود یا حداقل در همان طیف و توناژ رنگی، استفاده کنید. این باعث می شود که لب های شما براق و برجسته به چشم بیایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر