زودیاک | گیم شو زودیاک | سریال شب های مافیا زودیاک

با نفش جدید زودیاک مافیا بازی کن و سرگرم شو

اگه دلت میخواد شب های مافیا رو خیلی واقعی و جذاب تجربه کنی، با زودیاک همراه شو. در این گیم شو منتظر اتفاقات هیجان انگیز باشیم.

زودیاک
ویکی گردی:

رئالیتی شو جدید زودیاک به کارگردانی محمد بحرانی آغاز شده است. سریال زودیاک که به نوعی ادامه شب های مافیا محسوب می شود، به نمایش خانگی آمده است. شما میتوانید سریال زودیاک را با بازیگران محبوبی همچون سام درخشانی، امیر مهدی ژوله و ... به تماشا بنشییند.

تیزر سریال شب های مافیا زودیاک

معرفی سریال گیم شو زودیاک

  • کارگردان: محمدرضا رضائیان
  • گرداننده : محمد بحرانی
  • ژانر: گیم شو، رئالیتی شو

معرفی بازیگران سریال

امیر عباس گلاب، سام درخشانی، فاطمه مسعودی، مریم مومن، کورش تهامی، امیرحسین هاشمی، علی لهراسبی، بهرنگ علوی

دیگر بازیگران این سریال به صورت احتمالی است و امکان دارد عوض شوند : مازیار لرستانی، شبنم مقدمی، شهرام قائدی، متین ستوده، حسین مهری، امیرمهدی ژوله، مهران غفوریان، امید حاجیلی، امیرحسین رستمی و ترلان پروانه

سناریوی زودیاک: شب های مافیا

گیم‌ شو «شب‌های مافیا» با سناریو اصلی و کلاسیکش از زردفیلم پخش می شود و بخش جذاب آن این است که این‌بار یه قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا میفته!

زمان پخش و نحوه اجرای بازی

  • تعداد شرکت‌کنندگان: 12 نفر
  • زمان پخش: هفتگی

گیم شو زودیاک

نقش‌های بازی

گاد (روایتگر): به عهده داشتن نظارت بر بازی است و هدایت‌کننده اصلی است. وظیفه‌ی گاد، اطلاع از هویت نقش‌ها و روند بازی را بر عهده دارد. او همچنین مسئول روایت داستان‌های جذاب و پرمحتوا از طیف گسترده‌ای از رویدادها در طول بازی می‌باشد.

مافیا (4 نفر): به جای 3 نفر، این بار 4 نفر از بازیکنان را به عنوان مافیا انتخاب می‌کنید. مافیا‌ها شب‌ها با هم همکاری می‌کنند و هدفشان نابودی شهروندان است. آن‌ها به صورت مخفیانه تصمیم‌گیری کرده و شب‌ها یک نفر را به عنوان قربانی انتخاب می‌کنند.

معرفی ۱۰ بازی دسته‌ جمعی هیجان انگیز و پرطرفدار

کارآگاه (1 نفر): همچنان نقش کارآگاه باقی است. او در طول بازی می‌تواند با تحلیل‌های خود نقش مافیا را شناسایی کند. برای کارآگاه، اطلاع از هویت یک نفر در شب بسیار مهم است.

دکتر (1 نفر): همچنان یک دکتر در بازی وجود دارد. دکتر می‌تواند هر شب یک نفر را انتخاب کند تا نجات دهد و از مرگ او جلوگیری کند.

شهروندان (5 نفر): تعداد شهروندان به 5 نفر کاهش پیدا کرده است. این شهروندان هدفشان کشف مافیا‌ها و نجات شهر از تهدید آن‌هاست.

طرف بازی مستقل (زودیاک)

یک قاتل سریالی است که نه شهروند است و نه مافیا مستقلی است که شب های زوج به یک نفر تیر می زند البته باید مواظب باشد به محافظ بازی تیر نزند چون خودش از بازی بیرون می رود.در صورت گفتن استعلام وضعیت توسط گرداننده اگر زودیاک در بازی نباشد اعلام می شود که قاتل زنجیره ای بیرون است.هیچ شلیک شبی روی او اثر ندارد.اگر در طول روز تیر بخورد از بازی خارج می شود.اگر بمب روی او باشد نیز اگر خنثی نکند از بازی خارج می شود.زودیاک با رای گیری نیز از بازی خارج می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    چقدر مینا وحید نچسب و بی نمکه و حال به هم زن بازی میکنه کاش دیگه نیاد حذفش کنن