مهدی طارمی | سردار آزمون | عکس های مهدی طارمی

عکس های عروسکی ستاره های تیم ملی ایران | مهدی طارمی و سردار آزمون عروسک باربی شدند!!

عکس هایی از مهدی طارمی و سردار آزمون به شکل عروسک‌ های باربی همه را شوکه کردند. در ادامه مشاهده کنید.

مهدی طارمی و سردار  آزمون
ویکی گردی:

مهدی طارمی و سردار آزمون ستاره های تیم ملی فوتبال ایران هستند. به تازگی خبری با عنوان باربی شد مهدی طارمی و سردار آزمون در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است. قضیه از این قرار است که  در حاشیه اکران فیلم سینمایی باربی، شبیه‌سازی مهدی طارمی و سردار آزمون در قالب شخصیت های این فیلم صورت گرفت.

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی شما می توانید عکس های باربی های ساخته با چهره مهدی طارمی و سردار آزمون را مشاهده کنید.

شخصیت های کارتون باب اسفنجی در دنیای واقعی + عکس

مهدی طارمی و سردار آزمون

مهدی طارمی و سردار آزمون

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

طارمی در باشگاه پرسپولیس در دو فصل ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد و در فصل ۹۶–۱۳۹۵ بهترین بازیکن لیگ برتر ایران نیز شناخته شد. او در ادامه با انتقال به باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال، برای هرکدام یک فصل بازی کرد و در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ به صورت مشترک (با پیزی و کارلوس وینیسیوس) با زدن ۱۸ گل، آقای گل لیگ برتر پرتغال شد. طارمی پس از آن به باشگاه پورتو رفت و در سال ۲۰۲۱ گل او در لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ مقابل چلسی نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا شد.

طارمی از سال ۱۳۹۴ سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت. او در بازی مقابل انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ دو گل به ثمر رساند و نخستین ایرانی شد که در جام جهانی بیش از یک گل به ثمر رسانده‌ است.

مهدی طارمی

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. او تحصیلات دبستان خود را در سیرجان و راهنمایی خود را در کرمان سپری کرد. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. آزمون در رده باشگاهی، سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن را دارد.

سردار آزمون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر