کالا برگ | توزیع کالابرگ | دریافت کالا برگ

بازگشت کوپن به زندگی! | مرحله جدید توزیع کالابرگ الکترونیکی از امروز + فیلم

جدیدترین جزئیات از توزیع کالابرگ الکرونیکی را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

کالابرگ
ویکی گردی:

کالابرگ الکترونیکی یا همان "کوپن الکترونیکی" در ایران نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کالابرگ الکترونیکی یک کارت پیش‌پرداخت شده است که به صورت الکترونیکی عرضه می‌شود و مقدار مشخصی اعتبار را برای خرید کالا یا خدمات فراهم می‌کند. جهت اطلاع از جدیدترین توضیحات در خصوص کالابرگ الکترونیکی فیلم زیر را تماشا کنید.

جهت تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

کالابرگ الکترونیکی شامل چه کالاهایی می شود

در بهمن 1401، برای اولین بار این طرح در استان هرمزگان کلید خورد و مقامات اقتصادی خبر دادند که به‌زودی در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد. بدین ترتیب تمام خانوارهای یارانه‌بگیری که حساب‌شان در استان افتتاح شده، مشمول طرح کالابرگ می‌شوند.

با این کد دستوری جریمه های رانندگی تو پاک کن + فیلم

دولت سیزدهم تصمیم گرفت تا با هدف حمایت از سبد غذایی خانوار، این امکان را برای این خانوار فراهم کند تا با اعتبار یارانه‌ای که پیشتر به آنها تعلق می‌گرفت، بتوانند 10 قلم کالای اساسی را یک ماه زودتر خریداری کنند.

آنگونه که امروز اطلاعیه وزارت کار هم نشان می‌دهد این کالاها به ارزش ۵۳۰ هزار تومان است که شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم‌مرغ می‌شود. مردم مختارند که از هر نام و نشان و برند تجاری کالای مورد نیاز خود را از بین ۱۰ قلم کالای ذکر شده تهیه کنند و دولت طبق سبد کالای مشخص شده مابه‌التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند.

در ضمن، مبلغ این کالاها به نرخ شهریور ماه سال 1400 خواهد بود. برای مثال، روغن 810 گرمی حدود 14 هزار تومان است. مابه‌التفاوت از محل یارانه فرد پرداخت می‌شود.

به گفته صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه کالابرگ الکترونیکی تقریبا در سراسر کشور راه اندازی شده است و 50 هزار فروشگاه؛ چه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چه غیر زنجیره‌ای تا این لحظه به این سامانه متصل شده‌اند.

در اسفند سال گذشته نیز وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرده بود مردم عزیز می‌توانند به صورت اعتباری تقریبا حدود یک ماه قبل از واریز یارانه نقدی‌شان برای خرید ۱۰ قلم کالای اساسی خرید اعتباری داشته باشند و اگر هم چیزی باقی ماند یا از کالابرگ استفاده نکردند، می‌توانند از حساب یارانه خود برداشت کنند.باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر