زبان انگلیسی | آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی از مدارس حذف شد؟ + توضیحات

در این مطلب از سایت ویکی گردی جدید ترین و کامل ترین توضیحات در خصوص حذف زبان انگلیسی از مدارس را بخوانید.

زبان انگیسی
ویکی گردی:

زبان انگلیسی دانش‌آموزان دیگر اجباری نیست. دبیر کمیسیون برنامه درسی شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص یادگیری زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه داد که می توانید در این مطلب از سایت ویکی گردی آخرین جزئیات از حذف زبان انگلیسی از مدارس را بخوانید.

دبیر کمیسیون برنامه درسی شورای عالی آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان باید یک زبان خارجه را طی دوران تحصیل در دوره متوسطه اول و دوم بخوانند اما این زبان الزاماً انگلیسی نیست و آنها می‌توانند از بین زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، روسی، عربی، چینی و اسپانیایی دست به انتخاب بزنند.

خفن ترین زندان دنیا که امکاناتش با بهترین هتل های جهان برابری میکنه + فیلم

آموزش زبان عربی به عنوان زبان قرآن در دوره اول و دوم متوسطه اجباری است اما طبق مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش، دانش‌آموزان می‌توانند با هدف ارتباط با افراد عرب زبان و تسلط بیشتر به مکالمه از بین زبان‌های ارائه شده، عربی را انتخاب کنند یعنی یک بخش از آموزش زبان عربی با هدف آموزش زبان قرآن اجباری و بخش دیگر آن با هدف تسلط بر مکالمه اختیاری است./تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محمد

    امکان نداره انگلیسی اختیاری بشه پس زبان علم چی میشه پس فردا دانشگاه چی میشه رشته های پزشکی فنی مهندسی اصلا دروس زبان تخصصی مگه میشه دانش آموز انگلیسی نخونه

  • همشهری


    زبان انگلیسی سالهاست زبان کشور انگلیس نیست . زبان بین المللی هست و یادگیری آن برای زندگی در قرن حاضر از نان شب واجب تر .
    آفریقایی ها به لزوم آموزش انگلیسی واقفند و مثل بلبل انگلیسی صحبت می کنند . شاید خوش فکرتر از ما هستند .
    افسوس .............