عینک | عینک های ترند

عینک های ترندی که سلبریتی ها استفاده می کنن + عکس

مدل های عینک آفتابی ترند 2023 از تنوع بالایی برخوردار است. با استفاده از این مدل های عینک آفتابی استایلتان را شیک و به روز کنید.

عینک
ویکی گردی:

 بد نیست جدیدترین عینک های آفتابی را بشناسید و از روند مد آگاه شوید. از لنزهای رنگی گرفته تا عینک های اور سایز، اینجا در عینک آفتابی ترند شده جدید  در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی خواهیم کرد.

ما با تحقیق و برسی مجله های مد، فشن شوها و سلبریتی ها، عینک های آفتابی ترند شده جدید زنانه در سال ۲۰۲۳ را در زیر آورده ایم!

۱- عینک آفتابی بزرگ و اورسایز زنانه ترند و جدید

عینک آفتابی های بزرگ، در طول سال ۲۰۲۲ نیز مورد توجه بودند، اما امسال در صدر لیست فریم های آفتابی ترند و جدید زنانه قرار گرفته اند. در سال جدید، خیلی بیشتر این عینک ها را خواهید دید، از افراد مشهور گرفته تا افرادی که اتفاقی در خیابان از کنارشان رد می شوید.

گذاشتن عینک روی داشبورد ممنوع

عینک های بزرگ و زاویه دار مثل عینک آفتابی Dior مدل ۲IK07، به شما کمک می کنند توجه را به چشمان تان منعطف کنید، ظاهرتان را زیباتر جلوه دهید و از تمام چشمان تان محافظت به عمل بیاورید.

عینک های سایز بزرگ، استایلی پیچیده و لوکس به شما می دهند که با هر لباسی سازگاری دارد. این فریم های بزرگ همه کاره هستند؛ شما چه در یک روز کاری و چه تعطیلات خانوادگی تان می توانید عینک اورسایز خود را به چشم بزنید و در بین جمعیت متمایز شوید.

فریم هایی که در سال ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده اند. آن ها همچنین در رنگ های خنثی عرضه می شوند تا ظاهر بزرگ شان را متعادل به نظر بیاورد.

برخی از محبوب ترین عینک های بزرگ و اورسایز آفتابی جدید زنانه را می توانید در پایین ببینید. این عینک ها برای خرید در تعداد محدود، حاضر هستند.

۲- عینک آفتابی های گربه ای ترند و جدید

در طول سالیان طولانی، عینک های چشم گربه ای در بین خانم ها محبوب بوده اند. این فریم های کلاسیک، از سال گذشته در بین ترندهای سال دیده می شدند و در سال ۲۰۲۳ نیز جای خود را حفظ کرده اند.

عینک آفتابی های گربه ای مثل عینک آفتابی ریبن مدل RB3580-N 043/71، بیشتر توسط خانم ها استفاده می شوند، اما هیچ محدودیت جنسیتی برای آن ها وجود ندارد. فریم های گربه ای صورت تان را لاغرتر نشان می دهند و حس لوکس بودن را در شما زنده می کند. این آیتم کلاسیک به اکسسوری پرطرفداری تبدیل شده است که برای تمامی فصول سال مناسب هستند.

۳- عینک آفتابی های زنانه گرد ترند و جدید

بسیاری از کارشناسان مد معتقدند که عینک آفتابی های گرد در سال ۲۰۲۳ هم ترند باقی می مانند. این عینک ها از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفتند و همچنان هم محبوبیت شان را حفظ کرده اند. عینک آفتابی های زنانه گرد ترند، در عین ظاهر شیک و متنوع شان، روحیه کلاسیک خود را حفظ کرده اند. این سبک عینک ها برای بیرون رفتن در زمان هایی که می خواهید شیک به نظر بیایید، عالی هستند!

مثلا عینک آفتابی ریبن مدل RB3540 001 که در زیر می بینید، در فروشگاه خانه عینک در دو رنگ عرضه می شود و دارای جزئیاتی به رنگ لاپشتی و طلایی می باشد.

نشانه‌هایی که می‌گوید کودک شما به عینک نیاز دارد

۴- عینک آفتابی زنانه چند ضلعی بزرگ ترند

محبوبیت عینک های چند ضلعی، از تمامی سبک های دیگر بیشتر افزایش داشته است و روز به روز هم به طرفداران آن اضافه می شود. در اکثر موارد، این عینک های چند ضلعی ساده هستند، اما تاثیر بسیاری زیادی روی صورت دارند.

عینک های چند ضلعی این روزها توسط سلبریتی های زیادی همچون کیم کارداشیان، جنیفر لوپز، جی جی حدید، کریسی تیگان، کندال جنر، بیانسه، هیلی بیبر و … اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر