مهران مدیری | سکانس های طنز مهران مدیری

کلیپ خنده دار مهران مدیری | سکانس خنده دار سریال مرد هزارچهره

در این مطلب از سایت ویکی گردی شما میتوانید یکی از سکانس های طنز و به یادماندنی سریال مرد هزار چهره با بازی مهران مدیری را تماشا کنید.

مهران مدیری
ویکی گردی:

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان، بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مهران مدیری ۱۰ بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. مهران مدیری برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

فیلم وایرال شده از حرکات نمایشی پیرمرد موتور سوار در اتوبان تهران

مرد هزارچهره نام مجموعه‌ای کمدی است که هر شب از شبکه سوم سیمای ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ در ساعت ۲۱ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری گفته می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه‌کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت.

این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود. بازپخش این مجموعه مجدداً از فروردین ۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد و در زمستان ۹۸ هم مجدداً از همان شبکه بازپخش شد، همچنین این مجموعه بارها از شبکه آی‌فیلم بازپخش شده‌است. نکتهٔ مهم دربارهٔ مرد هزارچهره تعدد لوکیشن، استفاده از حیوانات سینمایی (به مربیگری امیر رهبری) تفاوت‌های فراوان کار با آثار قبلی مهران مدیری است.[۲] ادامه این سریال با نام مرد دوهزارچهره در نوروز ۱۳۸۸ پخش گردید که در آن هم شخصیت اصلی مسعود شصتچی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر