محمد بحرانی | حضور محمد بحرانی در صداتو

اوج درخشش مسابقه «صداتو» با محمد بحرانی + فیلم اجرای آهنگ توسط او

صداتو که این روزها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، بیش از پیش باعث شد محمد بحرانی را بشناسیم و به استعدادش نه فقط در زمینه بازیگری بلکه خوانندگی پی ببریم!

محمد بحرانی
ویکی گردی:

صداتو مسابقه ای جذاب و دیدنی است که این روزها مخاطبان زیادی را جذب کرده است. اما محمد بحرانی به تنهایی توانسته جذابیت این برنامه را دو چندان کند. محمد بحرانی را همه ما با کاراکتر جناب خان می شناسیم. در ادامه کلیپی از خوانندگی محمد بحرانی در برنامه صداتو را با هم می بینیم.

معرفی برنامه صداتو و ساعت پخش

داستان سریال صداتو

«صداتو»، یک مسابقه موسیقایی پرمعما و جذاب است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت اجرای آن را به عهده دارد. چهره های آشنایی مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می کند.

 دختر جذاب رضا عطاران مدل شد + عکس

درباره سریال صداتو

سریال صداتو به کارگردانی حامد جوادزاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

کلیپ خواندن آهنگ «ننه گل ممد» از محمد بحرانی در برنامه صداتو

 

 

محمد بحرانی کیست؟

محمد بَحرانی بازیگر و صداپیشه متولد سال 1360 در شهر شیراز است. او در خانواده اصالتا کازرونی در شهر شیراز به دنیا آمد. او یک برادر و خواهر دارد و پدرش شعر می گوید و می نویسد.

او صداپیشه جناب خان در برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.صداتو یک برنامه و در واقع مسابقه درباره موسیقی و خواندن است؛ اما یک مسابقه عادی نیست و با چالش های زیادی رو به رو است. محمد بحرانی به عنوان کمک کننده در این برنامه حضور دارد.

صداتو با محمد بحرانی

از ببعی تا آقای همساده

در سال 1390 از طریق امیر سلطان احمدی عروسک گردان پسرعمه زا به ایرج طهماسب معرفی شد تا با گروه کلاه قرمزی برای عروسک های جدید تست بدهد. در نهایت صداپیشگی ببعی و آقای همساده به او سپرده شد ، پیش از این نیز صداپیشگی عروسک هایی چون آقاشجاع و استاد همه‌ چی‌ دون را تجربه کرده بود.

پست عاشقانه همسر آناهیتا همتی پس از ازدواج شان + عکس

خلق جناب خان

شخصیت عروسکی جناب خان با صدای محمد بحرانی سال 1390 در سریال نمایش خانگی کوچه مروارید با 25 عروسک دیگر شکل گرفت اما چندان موفق نبود. او در فصل دوم خندوانه در سال 94 قرار بود در یک قسمت بعنوان استندآپ کمدین حضور پیدا کند که بخاطر استقبال این برنامه حضورش تکرار و تبدیل به کاراکتر اصلی شد.

جناب خان

همسر محمد بحرانی کیست؟

محمد بحرانی چند سالیست با مهناز خطیبی ازدواج کرده و متاهل است همسرش نیز عروسک گردان دیوی در مجموعه کلاه قرمزی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر