بازی هری پاتر | معرفی بهترین بازی هری پاتر برای کامپیوتر

بهترین بازی ماجراجویی از دنیای جادوگری هری پاتر برای کامپیوتر

اگر شما هم طرفدار بازی های جادوگری و پرهیجان هستید، بازی هری پاتر یکی از بهترین بازی های ماجراجویی برای شما است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه ما باشید.

بازی هری پاتر
ویکی گردی:

سال ها پیش هری پاتر با دعوت به مدرسه هاگوارتز، سرنوشت متفاوتی را برای خود رقم زد و حالا دعوت نامه این مدرسه از طریق بازی هری پاتر برای شما ارسال شده است. بازی هری پاتر که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، ماجراجویی های زیادی را برای مخاطبین به همراه دارد و لحظات هیجان انگیزی را می توانید در بازی هری پاتر بگذرانید.

معرفی بازی هری پاتر با نام Hogwarts Legacy

هری پاتر (Harry Potter) یکی از بزرگترین فیلم های فانتزی عصر جدید است که با وجود گذشتن بیش از ۲۵ سال از عرضه‌ی نخستین کتاب آن توسط جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، همچنان پرطرفدار است. از سال ۲۰۰۲ که اولین قسمت سری فیلم‌های هری پاتر توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) منتشر شد، تلاش‌های زیادی برای ساخت بازی‌ و اسپین‌آف‌هایی منتسب به این جهان فانتزی صورت گرفت.

معرفی ۱۰ بازی دسته‌ جمعی هیجان انگیز و پرطرفدار 

عموم این بازی‌ها با همکاری شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ساخته شدند، نتوانستند موفقیت خاصی کسب کرده و مخاطبان را راضی کنند. از آن زمان تا به امروز، همواره در انتظار یک بازی باکیفیت قابل قبول از دنیای با پتانسیل رولینگ بودیم.

بازی هاگوارتز لگسی (بازی Hogwarts Legacy) در سبک اکشن نقش آفرینی و توسط شرکت‌های زیرمجموعه‌ی برادران وارنر تولید و عرضه شده است. در ادامه به بررسی بازی میراث هاگوارتز می‌پردازیم.

  1. پلتفرم‌ها پی‌سی
  2. ناشر بازی Warner Bros. Games    
  3. سازنده Avalanche Software    
  4. حالت بازی تک نفره    
  5. درجه سنی بازی مناسب برای ۱۰ سال به بالا

 

تریلر بازی هری پاتر

نقاط قوت بازی

  • کارگردانی هنری خارق‌العاده و بی‌نظیر
  • گیم‌پلی متنوع
  •  آیتم‌های قابل جمع‌آوری بی‌شمار
  • طراحی دقیق و پر جزئیات مدرسه هاگوارتز
  • معماهای جذاب
  • جادوهای مفید و کارآمد
  • قطعه‌های موسیقی شنیدنی
  • شروعی خوب برای داستان دنیای هری پاتر
  • ماموریت اختصاصی برای هر گروه از مدرسه
  • معماری ویژه اتاق گروه‌های چهارگانه

نقاط ضعف بازی هری پاتر

  • افت فریم‌های زیاد حتی در حالت Performance mode
  • انحصاری بودن بهترین ماموریت جانبی بازی برای کاربران پلی‌استیشن
  • این بازی بر اساس نسخه ارسالی سازنده بر روی پلتفرم PS5 بررسی شده است.

 

در این بازی چه چیزی را تجربه می کنیم؟

این بازی جهان آزاد که در حالت یک نفره قابل تجربه است، تصویر نزدیک‌تر و البته باکیفیت‌ بالاتری از دنیای جادویی هری پاتر، خلق کرده است. هرچند این بازی روایت هری پاتر را بازگو نمی‌کند و داستان آن به حداقل صد سال پیش از وقایع هری پاتر بازمی‌گردد. بازی را در نقش یک دانش آموز تازه وارد، در سال پنجم هاگوارتز آغاز می‌کنید؛ هرچند بازی اطلاعاتی درباره‌ی علت انتقال دیرهنگام شما در سال پنجم تحصیلات نمی‌دهد.

در این بازی، شما در نقش یک دانش‌آموز جدید وارد هاگوارتز می‌شوید و در طول دوره‌های آموزشی خود، مهارت‌های جادویی خود را تقویت و شخصیت خود را توسعه می‌دهید. همچنین، با برخی از شخصیت‌های معروف هری پاتر (مانند آلبوس دامبلدور، هرمیون گرینجر و رون ویزلی) و شخصیت‌های جدید آشنا می‌شوید و در ماجراهایی شرکت می‌کنید که قرار است در خارج از محیط هاگوارتز اتفاق بیفتد.

محبوب ترین بازی های دسته جمعی بدون وسیله

شما همراه با پرفسور درس تئوری‌های جادو، یعنی پرفسور فیگ (Eleazar Fig) در سفر هوایی به سمت هاگوارتز هستید. در این سفر طی حمله‌ی یک اژدها به کالسکه‌ی هوایی، شما و پرفسور فیگ سقوط می‌کنید و یه وسیله‌ی گرفتن شی مرموز به مکانی در اسکاتلند منتقل می‌شوید. ظاهرا آن شی مرموز یک پورت برای جابه‌جایی است که جادوی ناشناخته‌ی آن را در برگرفته است؛ جادویی که تنها شما قدرت دیدن آن را دارید. بازی با مطرح کردن معمای نوع خاصی از جادو که تنها شما قادر به دیدن آن هستید، آغاز می‌شود.

چالش بازی هری پاتر

چالش هایی که در این بازی با آن ها روبرو می شویم!

در کنار روایت اصلی، بیش از صد مرحله‌ی جانبی برای کاربران طراحی شده است که می‌توانند بنا به انتخاب خود در آن‌ها مشارکت کنند. تنوع مراحل جانبی در جریان بازی چنان زیاد است که درگیر شدن با آن‌ها گاها از روایت اصلی بازی جذاب‌تر خواهد بود. البته همه‌ی این روایت‌های جانبی به یک اندازه هیجان انگیز نیستند و گاها به جمع کردن آیتم یا مبارزه با تعدادی گابلین محدود می‌شوند.

با این حال برخی از این مراحل نیز شما را با شخصیت‌های پرداخت شده و به یاد ماندنی بازی برای ماجراجویی‌ها برای پرواز با چوب جادویی، ورود مخفیانه به کتابخانه‌ی ممنوعه و یا انجام تکالیف اساتید جادوگری، همراه می‌کند.

در کنار این موضوع شما با گشت و گذار در دنیای بزرگ بازی می‌توانید وارد سایر چالش‌های جادویی بازی شوید. در این چالش‌ها به حل معماهای مرلین بپردازید، حیوانات جادویی شکار کنید، تونل‌های مخفی را بیابید و به دنبال یافتن آثاری از جادوی کهن باشید. بازی چنان بزرگ و پرمحتواست که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با کنجکاوی فراوان به گشت و گذار در دنیای جادویی آن بپردازید.

آشنایی کامل با روش بازی مافیا و نقش های آن

سیستم پیشرفت بازی نقش آفرینی Hogwarts Legacy به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید با دنبال کردن مراحل اصلی یا فرعی، XP جمع کنید. با رسیدن این XPها به مقدار خاص، لول شخصیت شما افزایش پیدا می‌کند و به ازای هر افزایش لول بخش بیشتری از معماها یا مراحل برایتان در دسترس خواهد بود.

با پیش‌ بردن مراحل اصلی، توانایی‌ها جدید کسب می‌کنید و با انجام دادن مراحل فرعی بازی مهارت شما در این توانایی‌ها بهبود پیدا خواهد کرد. همچنین به وسیله‌ی لول‌های بازی می‌توانید استعدادهای شخصیت خود را در زمینه‌های مختلفی چون اسپل‌های پایه، جادوی سیاه، مخفی کاری و… بهبود ببخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    هری پاتر حالم ازش به هم میخوره از فیلماشم چون ضایع است خوشم نمیاد دیگه شب بخیر