زخم کاری 2 | معرفی سریال زخم کاری 2 در سریال خانگی

به زودی منتظر سریال خانگی زخم کاری 2 با نام «بازگشت» باشیم | آیا مالک زنده است + تیزر فیلم

با منتشر شدن تریلر سریال زخم کاری 2، کنجکاوی ها برای زنده ماندن مالک بیشتر شده است. برای اینکه زمان انتشار این سریال جذاب خانگی را بدانید با ما همراه باشید.

زخم کاری 2
ویکی گردی:

سریال خانگی زخم کاری 2 با نام «بازگشت» یکی از سریال هایی است که به زودی در نمایش خانگی عرضه می شود. این روزها که تریلر سریال زخم کاری 2 منتشر شده است، بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا مالک (جواد عزتی) زنده است یا خیر. در ادامه در مورد سریال زخم کاری 2 توضیح بیشتری می دهیم.

تریلر زخم کاری 2

 

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم زخم کاری منتشر نشده است اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

سریال زخم کاری 2

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

 آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله رعنا آزادی‌ور، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

 

تیزر زخم کاری 2 با حضور الناز ملک

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر