بازی مافیا | تکنیک های بازی مافیا

با چه تکنیکی بازیکن حرفه ای مافیا بشم؟ | ترفند های برنده شدن در بازی مافیا

در بازی مافیا باید همیشه حواستان به همه چیز باشد و از هر سرنخی برای برنده شدن استفاده کنید.

مافیا
ویکی گردی:

برای اینکه در بازی مافیا حرفه‌ای شوید، باید به برخی از مهم‌ترین تکنیک های بازی مافیا که بازیکن‌های حرفه‌ای رعایت می‌کنند، دقت کنید. در ادامه این بخش به چند مورد از این تکنیک‌ها اشاره خواهیم کرد. رعایت این موارد، اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. تکرار انجام بازی مافیا و کسب تجربه در کنار رعایت این تکنیک ها از شما یک بازیکن حرفه ای خواهد ساخت.

 

تماشای بازی حرفه ای ها

تماشای بازی بازیکنان قدرتمند به حرفه‌ای شدن در بازی مافیا کمک می‌کند. خودتان را جای شهروندان ساده بازی بگذارید. با دستور لرد، همراه با شهروندان چشم‌هایتان را ببندید و همراه با آن‌ها بیدار شوید. ببینید که آیا با توجه به صحبت‌ها و کشته‌های شب، می‌توانید مافیاهای بازی را به درستی حدس بزنید؟ به صحبت‌ها به خوبی گوش کنید، از اشتباهات بازیکنان درس بگیرید و سعی کنید تکنیک‌های بازیکن‌های مختلف را هم در طول بازی یاد بگیرید.

ساخت تفنگ آب پاش با وسایل دور ریختنی + فیلم آموزشی

برای یادگیری آموزش فکت اوردن در بازی مافیا میتوانید از دروغ نیز استفاده کنید که این مورد بیشتر برای اشخاصی که در گروه مافیا حضور دارند رواج داشته است. احساس کنید که شما یک مافیا و حتی رئیس مافیا هستید که یک شهروند به هویت شما پی برده است. اکنون راهی جز شارلاتان بازی و دروغ ندارید که بتوانید خود را از این مخمصه نجات دهید. برای اینکار میتوانید خودزنی نیز کنید که اگر بتوانید یک مافیا که نظرات بیشتری روی مافیایی بودن آن متمرکز است را مقصر بدانید میتوانید در روز بعد خود را از این موضوع تبرعه کنید و نقش سفید به خود بگیرید. این مبحث بسته به بازیکنان دیگر نیز خواهد داشت که در چه سطح و اندازه ای قرار دارند.

به این مثال دقت کنید : به نظر شما برای حرفه ای شدن در بازی شب مافیا چه اشخاصی نیازمند این مورد خواهد بود ؟ شاید باخود بگویید که ربطش کجاست ؟ مافیا گروهی که دارای قدرت بیشتر در شب هستند بیشتر به این مورد نیاز خواهند داشت زیرا در اکثر مواقع تعدادشان نسبت به شخصیت های دیگر که توان چشم بازنمودن در شب را دارند بیشتر بوده است. هرچند شهروندان بازی نظیر دکتر و کاراگاه و… توان باز نمودن چشم به صورت همزمان را نداشته اما مافیا برعکس این مورد بوده است.

با حرفه ای ها بازی کنید

با بازیکنان حرفه‌ای‌تری که در طول بازی از سناریوهای بیشتری استفاده می‌کنند، بازی کنید. بازیکنان حرفه‌ای در لحظه، سناریو می‌چینند و با تجزیه و تحلیل دقیق، به سرعت و به درستی واکنش نشان داده و بازی را به نفع تیم خود هدایت می‌کنند. می‌توانید از این بازیکنان چیزهای زیادی بیاموزید و سطح بازی‌تان را ارتقا دهید.

در میان بهترین ترفند های بازی مافیا بدنیست بدانید گاهی اوقات که نقش شما (زمانی که مافیا هستید) در حال لو رفتن است میتوانید به نیروهای خودی نیز اتهام بزنید. البته پیشنهاد میشود این مورد را زمانی انجام دهید که رئیس مافیا هستید زیرا با کشته شدن شما نیروهای شهروند از قدرت بیشتری برخوردار خواهند شد. در این شرایط میتوانید یک مافیای خودی که از دید شما ضعف دارد و با کوچک ترین اتهام ممکن است نقش خود را لو دهد را در تیررس قرار دهید و به او اتهامات واهی بزنید. با مافیا جلوه دادن یار خود میتوانید خود را یک شهروند سفید معرفی کنید که در این میان هم مسیر بودن با اکثریت نیز میتواند سبب حضور طولانی شما در بازی شود.

بعد از دانستن فکت های بازی مافیا حال میتوانید یک گام از گیمر های مبتدی جلوتر باشید زیرا میدانید که شخص مقابل شمارا به چه نحوی معرفی نموده و توان پاسخ به وی را خواهید داشت. با دانستن این موارد میتوانید بهترین فکت های مافیا در مقابل شخصیت های حرفه ای را وارد بازی کنید که اینکار نه تنها سبب قویتر شدن شما خواهد شد بلکه این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید علیه نقشه های شومی که مافیا کشیده اید ایستادگی کنید و از اخراج شهروندان جلوگیری کنید.

مافیای ترسو نباشید

در بازی مافیا همه چیز با حدس و گمان شروع می‌شود. حدسیات و تارگت‌های بی دلیل، باعث می‌شود بازیکنان بیشتر صحبت کنند و سایر بازیکنان از بین حرف‌هایشان، به نکته‌های ریز اما مهم برسند. اعضای تیم مافیا در بین تازه کارها عموما ترسو هستند. آن‌ها کمتر جرات تارگت زدن پیدا می‌کنند و سعی می‌کنند کمتر صحبت کنند و به اصطلاح بی دغدغه گوشه‌ای نشسته و ماستشان را بخورند.

خنده دار ترین جوک های کوتاه و با حال

مافیاهای ترسو، از ترس شناسایی شدن، شهروندان قوی را ترور می‌کنند تا شناسایی نشوند. اما حرفه‌ای‌تر‌ها بیشتر حرف می‌زنند، سناریو می‌چینند و برایش استدلال می‌آورند، حقه‌های مافیایی می‌زنند و در نهایت شهروندان را اسیر حقه‌های خودشان می‌کنند. اگر می‌خواهید به یک بازیکن مافیای حرفه‌ای تبدیل شوید، پیشنهاد می‌شود از مافیای ترسو بودن پرهیز کنید و بازیکنان قوی در تیم رقیب را نه در فاز شب، بلکه در فاز روز اعدام کنید. به این صورت در شرایط سخت، چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید و بازی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تری ارائه می‌دهید.

اگر تصمیم دارید به یک تکنیک تشخیص مافیا در بازی مافیا دست پیدا کنید که بتواند شمارا در بسیاری از بازی های گروهی سربلند کند پیشنهاد میشود که تمرکز خود را افزایش دهید و ترسو پیش نروید. ترس میتواند قدرت تلفظ و کلام را از شما بگیرد که در بازی مافیا بدلیل گروهی بودن و نگاه تمامی شخصیت ها به شما میتواند حرکات بدنتان را ناگهان تغییر دهد که با یک اشتباه کوچک میتوانید مهری بر مافیا بودن خود بزنید. در این زمینه با افزایش قدرت کلام و نشان ندادن ترس میتوانید به اشخاصی که مدنظر دارید اتهام بزنید و بدنبال سفید نشان دادن خود باشید. البته این موضوع همیشه پاسخگو نخواهد بود زیرا در جمع های حرفه ای نباید این کار را انجام دهید که این مورد سبب لو رفتن شخصیت شما خواهد شد.

چگونه در بازی مافیا مافیا را تشخیص دهیم ؟ برای اینکار نباید ترسو باشید. در بازی مافیا اکثر شخصیت ها یک جان بیشتر ندارند مگر اینکه در شب توسط پزشک نجات داده شوند اما در رای گیری روز اگر حداکثر آرا به سمت شما باشد راهی جز اخراج شدن نخواهید داشت. به همین دلیل پیشنهاد میشود یک بازیگر حرفه ای باشید تا یک مافیای ترسو زیرا در این شرایط با کوچک ترین اتهامی نقش خود را لو خواهید داد و سبب فروپاشی نقشه و تیم خود میشوید.

با افراد مختلف بازی کنید

خود را به بازی کردن با یک گروه، محدود نکنید. بعد از اینکه به قوانین بازی مسلط شدید، سعی کنید با گروه‌های مختلفی آشنا شده و با آن‌ها بازی کنید. این کار، به طور چشمگیری باعث افزایش پیشرفت شما در بازی خواهد شد. نظر خود را در مورد چگونه در بازی مافیا صحبت کنیم باما در میان بگذارید.

بازی با افراد مختلف میتواند در دفاعیه برای بازی مافیا نقش مهمی داشته باشد زیرا با فکت و دلایل مختلفی آشنا خواهید شد که برای پاسخ به آنها میتوانید استدلال های مختلفی را وارد بازی کنید. این مورد یکی از روش های کاربردی در میان بهترین دیالوگ های بازی مافیا بوده است که اگر بتوانید با شخصیت های مختلف کنار بیایید و نظر آنها را به سمت خود جذب نمایید ، باید بدانید که در حال تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای مافیا هستید.

تحلیل بازی های قبلی

پس از پایان هر بازی، در مورد آن به خوبی فکر کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید با سایر بازیکنان در مورد بازی صحبت کرده و نقاط ضعف و قوت خود در آن بازی را پیدا کنید.

فکر می‌کنید تا چه حدی می‌توانید متوجه دروغگویی‌های اطرافیانتان شوید؟ مافیا یک بازی منطقی و پر از استدلال است که میزان مهارت‌های ارتباطی افراد را افزایش می‌بخشد. این بازی کمک می‌کند بتوانید راست را از دروغ تشخیص دهید، قانع کننده صحبت کنید و حتی در موارد مورد نیاز به یک فرد حیله‌گر تبدیل شده و به راحتی کسی را فریب دهید. اصلی ترین تکنیک های بازی مافیا تاکنون برای شما عزیزان معرفی شد که در این زمینه اگر از تکنیک جدیدی برخوردار هستید که میتواند به مافیا در بازی مافیا کمک نماید پیشنهاد میشود آنرا برای ما ارسال کنید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده از انرا داشته باشند.

در میان استدلال های بازی مافیا همیشه حواستان به گفته های قبلی باشد. همانطور که قاتل به محل قتل برمیگردد مافیا نیز همیشه یک سوتی از خود بجا خواهد گذاشت زیرا دروغ ، دروغ می آورد و این مورد اصلی ترین نکته ای است که در طول بازی باید حواستان به آن باشد. برای اینکه مافیا خود را یک شهروند خطاب کند نیاز به دروغ خواهد داشت که این مورد میتواند سبب ویرانی تیم مافیا باشد پس اگر شهروند هستید حواستان به تمام دیالوگ های شخصیت ها باشد.

جملات دفاع در بازی مافیا

اموزش تارگت زدن در مافیا میتواند قدرت شما در زمینه های دیگر را افزایش دهد. بطور مثال اگر بتوانید تارگت های خوبی را بزنید ، همیشه نقش شما یک مورد نخواهد بود ، در بازی های بعدی میدانید که اگر شخصی از روش شما استفاده کند در حال دروغگویی است یا خیر که این مورد سبب حرفه ای تر شدن شما در بازی خواهد شد. بطور مثال برای تشخیص مافیا در بازی مافیا پیشنهاد میشود که پیش از حمله به شما ، شما حمله خود را آغاز کنید که نیازی به دفاعیه نداشته باشید و بتوانید بیشترین دلایل مافیا بودن مافیا را به بازی وارد کنید.

شما عزیزان میتوانید نکاتی که به نظر شما مهم است و در این مقاله گفته نشده است را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید که اینکار سبب افزایش سطح کیفی مقاله خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر