باردار | باردار شدن مرد

روایت عجیب از مردی که ۳۶ سال باردار بود!!! + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی عجیب ترین عکس های مرد باردار را مشاهده کنید.

مرد باردار
ویکی گردی:

ماجرای مردی که ۳۶ سال باردار بود چیست؟ “سانجو بهاگات 36 سال با معده عجیب و غریب  خودش زندگی می کرد که باعث شده بود که او مانند یک مرد باردار به نظر برسد. هیکل او همیشه همسایگانش را جلب کرد، اما سانجی چیزهای مهم بیشتری برای نگرانی داشت. مهمتر از همه، به دست آوردن پول کافی برای خود و خانواده اش برای زندگی کردن. در ادامه عکس های باردار بودن مرد جوان را تماشا کنید.

باردار شدن مرد جوان

 

چه عواملی شانس دوقلوزایی را بیشتر می کند؟

خانواده سانجو نگران او بودند. آنها بارها و بارها از او خواستند که برای بررسی وضعیتش به بیمارستان مراجعه کند. اما سانجو احساس می‌کرد که نمی‌تواند از عهده مرخصی کاری برآید. او می دانست که خانواده اش به او وابسته هستند. او به خود اجازه نمی داد فرصت کسب درآمد را برای چیزی که به نظرش ناراحت کننده بود از دست بدهد.

با این حال، در طول زمان، معده بزرگ او همچنان به رشد خودش ادامه می داد که تقریبا ادامه زندگی با آن برای سانجو غیرممکن شده بود. در نهایت او متوجه شد که قادر به نفس کشیدن نیست و مجبور شد به بیمارستان مراجعه کند؛ جایی که پزشکان خبری تکان دهنده را به او گفتند.

باردار شدن مرد جوان

دکتر آجی مهتا یکی از پزشکان کشیک بود که سانجو بهاگات در آن روز در سال 1999 به بیمارستان آمد. در آنجا، ناراحتی سانجو چیزی تکان دهنده تر از آن چیزی بود که هر کسی تصورش را می کرد. زمانی که او برای اولین بار دید که سانجو با شکم غول‌پیکرش که به نظر می‌رسید در حال ترکیدن است وارد شده است، طبیعتاً فکر کرد که تومور درونش وجود دارد. با وجود تومور احتمالی که تنفس سانجو را محدود کرده بود، مهتا دست به کار شد و سانجو را معاینه کرد.

اگه این 6 تا علائم رو داری بارداری ولی خبر نداری!

باردار شدن مرد جوان

آن وقت بود که همه چیز عجیب شد. ابتدا مقدار غیرعادی مایع از شکم سانجو بیرون ریخت. این پزشک سپس به داخل شکم سانجو نگاه کرد. لحظه ای طول کشید دکتر مهتا تا بفهمد چه می بیند. اما به زودی اشکال عجیب و غریب معنی پیدا کردند و او متوجه شد که چیزی که به آن خیره شده است یک تومور نیست، یک انسان است. سانجو باردار نبود، او از تومور رنج نیم برد . آنچه که سانجی بهاگات در داخل شکمش داشت، هیچکس جز برادر دوقلو خود او نبود! او فقط دستش را داخل آن گذاشت و گفت استخوان های زیادی داخل آن وجود دارد. ابتدا یک عضو بیرون آمد، سپس یک عضو دیگر بیرون آمد. سپس قسمتی از اندام تناسلی، سپس بخشی از مو، برخی از اندام، فک، اندام، مو.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر