شاهرخ استخری | دختران شاهرخ استخری

زندگی شاهانه دختران شاهرخ استخری در بلژیک به سبک بچه پولدارها + عکس

همسر شاهرخ استخری به تازگی عکس هایی از زندگی خصوصی شان منتشر کرد که در این مطلب می توانید مشاهده کنید

شاهرخ استخری
ویکی گردی:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری با بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده است.شاهرخ استخری دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است.

در ادامه این مطلب جدیدترین عکس های خانواده شاهرخ استخری را مشاهده می کنید

این دوربین مخفی طنز رو ببین و از خنده منفجر شو + فیلم

خانواده شاهرخ استخری

خانواده شاهرخ استخری

خانواده شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور بلاگر معروف سلفی را در آسانسور در حال مهمانی رفتن به اشتراک گذاشتند.شاهرخ استخری با انتشار این تصویر خبر از مهمانی رفتنشان داد . شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است . شاهرخ استخری سابقه نقش آفرینی در چندین سریال و فیلم سینمایی داشته است . شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و دو دختر به نام پناه و نبات دارد.

حمله وحشیانه سارقان موتور سوار به مربی تیم ملی + عکس

زندگی خصوصی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد.این هنرمند کشورمان  و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خیلی حال بهم زن هستن فکر میکنم چون پولدارن میتونن هر غلطی بکنند