علیرضا بیرانوند | بیرانوند در تیم پرسپولیس

بیرانوند از پرسپولیس خداحافظی کرد؟ | کنار نیامدن بیرانوند و درویش جنجالی شد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.

بیرانوند
ویکی گردی:

بیرانوند در باشگاه پرسپولیس تهران به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم، چندین بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است. همچنین، بیرانوند در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. بیرانوند در تیم ملی فوتبال ایران نیز بسیار موفق بوده و در بسیاری از بازی‌های مهم تیم ملی ایران حضور داشته و نقش مهمی در پیروزی‌های تیم داشته است.

علیرضا بیرانوند که ۱۰ روز قبل نامه اخطاری برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود، حالا با پایان مهلت این نامه در آستانه فسخ قرارداد قرار دارد.

علت افزایش قیمت خودرو مشخص شد + فیلم

بیرانوند مدعی است که در پایان فصل، باشگاه پرسپولیس باید تمام مطالبات او مربوط به قراردادش در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را پرداخت می‌کرد که این کار انجام نشده و حالا او بر همین اساس می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس بر این باور است که با توجه به پرداخت ۸۴ درصد پایه قرارداد بیرانوند، اون طبق قوانین نمی‌تواند قراردادش را فسخ کند.

در روزهای اخیر وکیل علیرضا بیرانوند جلسه‌ای با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد تا مشکلات طرفین با گفت‌وگو حل شود اما مذاکرات طرفین باعث حل موضوع نشد.

درباره این موضوع یک کارشناس حقوقی گفت که هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند اما اینکه آیا این فسخ موجه است یا غیر موجه، موضوعی است که با توجه به مفاد قرارداد و قوانین باید از سوی کمیته وضعیت بررسی شود. البته رسیدگی کمیته وضعیت به این موضوع هم منوط به این است که یکی از طرفین (باشگاه یا بازیکن) طرح شکایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    بیراموند بازهم اشتباه گذشته رو تکرار نکن اگر دروازبان خوب هستی بخاطر بودن ور پرسپولیس و هواداران خوب این تیم اگر باز پوست مور زیر پات سردادن مواطب باش اونها نمیخوان تو موفق باشی پسر مغرور نشو و تکبر خوب نیست تو اصالت خودت رو حفط کن نا با قد بازی بلکه با مدیریت و تفکر و اصول اخلاقی