روش های کسب درآمد | کسب درآمد در خانه از طریق کارهای هنری

کسب درآمد در خانه با انجام کارهای هنری | معرفی کارهای هنری درآمد زا

اگه استعداد خاصی در زمینه هنری دارید حتما به فکر کسب درآمد باشید و از همین امروز شروع کنید.

کسب در آمد
ویکی گردی:

کسب درآمد در خانه هزار راه و روش دارد که اگر کمی خلاقیت و استمرار به خرج دهید بعد مدت زمان کوتاهی به درآمد دلخواه خود می رسید. کسب درآمد در خانه اصول خاصی ندارد و فقط به این بستگی دارد که شما به چه چیزی علاقه دارید و در چه زمینه ای استعداد دارید. ما در این مطلب ایده های هنری برای کسب درآمد در خانه را بررسی می کنیم.

 

۱- ساخت زیورآلات

هنرهای دستی همواره طرفداران خاص خودش را دارد. یکی از کارهای هنری درآمدزا در منزل که تمام اعضای خانواده قادر به انجام اون هستند، ساخت زیورآلات مثل انگشتر، دست‌بند، گردن‌بند و سایر اکسسوری‌ها (accessory) است. با پیشرفت دنیای مد و افزایش تقاضا برای این دسته از محصولات، زیورآلات بازار نسبتاً خوبی در دنیا و همچنین در ایران پیدا کرده‌اند.

معرفی 10 شغل پردرآمد و آینده دار در ایران

تنوع زیاد در ساخت این وسایل، شانس شما رو برای رسیدن به یک درآمد مناسب چند برابر می‌کنه.

استفاده از سنگ‌های تزئینی، مهره‌های فلزی و ساخت انواع و اقسام مدل‌های مختلف باعث می‌شه طیف زیادی از طرفداران و دوست‌داران زیورآلات نظرشون به کار شما جلب بشه. هراندازه که ذوق و سلیقه بهتری داشته باشید می‌تونید فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتری کسب کنید.

۲- ساخت شمع‌های تزئینی

در ایام قدیم برای تامین نور از شمع استفاده می‌شد. امروزه استفاده از شمع‌ها فقط محدود به این موضوع نیست و از اون‌ها بیشتر برای تزئین و دکوراسیون سفره‌ها، مراسم‌ها و خونه‌ها استفاده می‌شه.

شما می‌تونید با خلاقیت و تولید این شمع‌ها در رنگ و اندازه‌های مختلف همچنین با اضافه کردن اسانس و عطرهای خوش‌بو کار خودتون رو شروع کنید.

اگر هیچ تجربه و مهارتی برای ساخت شمع ندارید به راحتی می‌تونید از طریق ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت و یا شرکت در یک دوره آموزشی، در مدت زمان کوتاهی به تجربه لازم برسید و با چند بار ساختن به نتیجه مطلوب و دل‌خواهتون در این کار برسید.

3- نقاشی

اگه به دنبال کارهای هنری پرفروش هستید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها نقاشی است.

البته نقاشی نیاز به ذوق و هنر زیادی داره و برای حرفه‌ای شدن در این زمینه باید دوره دیده باشید و یا مدتی را صرف دیدن ویدیو‌های آموزشی کنید.

سبک‌های مختلفی مثل نقاشی منظره و طبیعت، نقاشی چهره (پرتره‌نگاری)، نقاشی کلاسیک و سبک‌های دیگه دست شما را برای انتخاب باز می‌گذاره و می‌تونید در یکی از این زمینه‌ها هنرتون رو به نمایش بذارید. ابزار متنوع و کاملا متفاوتی برای نقاشی در جهان وجود داره و بهتره که شما با توجه به موقعیت خودتون یکی رو برای شروع انتخاب کنید؛ این ابزار شامل موارد زیر هست:

 

 

کسب درآمد از اینترنت با ۱۷ راهکار فوق‌ العاده

 

  • مداد رنگی
  • سیاه قلم
  • مداد شمعی
  • رنگ

4-ساخت جعبه‌ کادو

بازار خرید جعبه‌های کادویی همیشه داغ هست. به راحتی میشه از طریق این کار هنری ساده در منزل درآمد کسب کرد.

افراد برای مناسب‌های مختلف مثل جشن‌ها، عید و هر زمان که قصد کادو دادن داشته باشن از این جعبه‌ها در طرح‌های مختلف استفاده می‌کنن.

این جعبه‌ها بیشتر در سه نوع کاغذی، چوبی و فلزی ساخته میشن که دو مورد آخر برای ساخت، نیاز به مهارت و یادگیری دارند.

برای ساخت جعبه‌های کاغذی تنها به یک قیچی، چسب، کاغذهای طرح‌دار و مقوا نیاز دارید. می‌تونید خیلی سریع وارد این بازار شده و فروش خوبی داشته باشید.

5-خیاطی

خیاطی هنری بوده که از زمان‌های قدیم تا به امروز جزو هنرهای خانگی پردرآمد بوده. اگر به دوخت لباس علاقه‌ دارید، یکی دیگه از کارهای هنری و خلاقانه‌ای که می‌تونید برای کسب درآمد استفاده کنید، همین خیاطی است.

نکته جالب اینکه امروزه با وجود اینترنت می‌تونید از ایده‌ها و لباس‌های مختلفی که در دنیا وجود دارن استفاده کنید و لباس‌های زیبا و مطابق مد روز بدوزید.

6-ناخن کار

یکی دیگر از هنرهای پولساز برای بانوان، ناخن‌کاری است.شاید با خودتان تصور کنید که این شغل دیگر اشباع شده است.اما این تصور اشتباه است!چون با وجود اینکه افراد زیادی وارد این کسب و کار شده‌اند، ولی تعداد اندکی از آن‌ها سلیقه، هنر و مهارت ویژه‌ای دارند.

اگه می خوای پول پارو کنی بخون!

بنابراین، اگر در زمینه طراحی و نقاشی مهارت دارید، حتماً به این کسب و کار فکر کنید.

نکته بسیار مهم

برای هر کدام از مهارت هایی که گفته شد بستری لازم دارید تا کارهایتان را در آن بستر ارائه دهید. با توجه به مخاطبانتان بستری مناسب در شبکه های اجتماعی انتخاب و طبق اصول بازاریابی و فروش محصولات خود را معرفی و به فروش برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر