پیراهن | مدل پیراهن | پیراهن خنک تابستانی | استایل با پیراهن

این تابستون به جای مانتو پیراهن مانتویی بپوش | ایده پیراهن مانتویی + عکس

از اونجایی که تحمل هوای گرم خیلی سخته اینجا برات کلی استایل خفن با پیراهن معرفی کردم. بپوش و لذت ببر

پیراهن مانتویی
ویکی گردی:

پوشیدن پیراهن بهترین انتخاب برای روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان. در فصل گرما بیشترین بهترین پوشش و مناسبترین لباس برای تحمل هوای گرم و طاقت فرسا پیراهن های خنک و به اصطلاح کولردار است، در این مطلب از سایت ویکی گردی جدیدترین مدل های پیراهن مناسب فصل تابستان را برایتان تهیه کرده ایم با ما همراه باشید.

 

 دانشگاه اینارو بپوش + فیلم

نکاتی در مورد پوشیدن پیراهن های تابستانی

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا تمامی خانم ها به یاد لباس های تابستانی خود افتاده و موضوع پیراهن های نخی تابستانه دخترانه و پسرانه یکی از موضوعات این ساعت فریا پلاس میباشد. لباس های تابستانی که علاوه بر راحتی موجب می شود که در هوای گرم تابستان کمتر احساس گرمازدگی کنند. در میان تمام لباس های تابستانی پیراهن های نخی و حریر  کوتاه و بلند در طرح ها و رنگ های متنوع طرفداران بسیار زیادی داشته که علاوه بر خانه می توانید در خیابان و مهمانی ها نیز از آنها استفاده کرده و علاوه بر کمک به خنک نگه اشتن بدن خود؛ زیبا و شیک هم به نظر برسید.

پیراهن های نخی تابستانه کوتاه

پیراهن های نخی ساده و طرحدار جزو محبوب ترین مدل های لباس های تابستانی دخترانه هستند که کمتر کسی پیدا می شود که در مقابل خرید این مدل پیراهن ها مقاومت کند. این مدل پیراهن چه برای دختران کوتاه قد و چه بلند قد مناسب است. گرچه پیراهن های کوتاه برای هر مکانی مناسب نیستند ولی بهترین انتخاب برای لباس های خانگی و مهمانی های دوستانه است.برش این مدل پیراهن ها معمولاً به گونه ای است که بر روی کمر تنگ شده و باعث جذابیت و زیباتر نشان داده شدن اندام شما می شود. در ادامه چندین مدل لباس تابستانی کوتاه را مشاهده می کنیم.

 پیراهن تابستانی یقه دار:

پیراهن های تابستانی یقه دار یکی از راحت ترین انواع لباس برای دختران جوان تا زنان میانسال است. این نوع پیراهن های  کوتاه یا بلند معمولاً  از پارچه های پنبه ای دوخته می شوند که با طرح یقه های متفاوت تکمیل می شوند.

پیراهن های تابستانی بلند:

مجبوب ترین لباس تابستانی پیراهن های بلند نخی و حریر است که در همه جا مورد استفاده قرار می گیرد. در خیابان، خانه، مهمانی و در زمان گردش و تفریح می توانید از این نوع لباس تابستانی استفاده نمایید به ویژه این مدل پیراهن مناسب خانم هایی با تناسب اندام می باشد.

جدیدترین مدل مانتو عقد محضری فوق العاده شیک و جذاب + عکس

پیراهن تابستانی با پارچه جین:

کسانی که به پارچه های جین علاقه فراوانی دارند می توانند از پیراهن های تابستانی با پارچه های نازک جین استفاده کنند. شما می توانید پیراهن های جین را با یک کمربند قهوه ای ست کنید و از جذابیت این مدل لباس تابستانی لذت ببرید.

انتخاب های زیادی برای لباس های تابستانی وجود دارد انتخاب یک لباس ساده با یک پارچه تابستانی می تواند یک گزینه ایده آل برای جلوگیری از سردرگمی در انتخاب لباس شما باشد. برای راحت تر کردن خود و همچنین برای اینکه جذاب و مدروز به نظر برسید، سعی کنید از پارچه های نخی استفاده کنید و با توجه به اندام و سلیقه خود برای انتخاب لباس مناسب تصمیم بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • داود طنوریان

    پیراهن ها تابستانی خوبی است موفق باشید

  • ناشناس

    اولین باره انقدر از دیدن لباس خانومی لذت بردم افرین بر این طرح دوخت

  • ناشناس

    میشه سفارش داد؟

  • تارا

    کارهای زیبا و پیراهن های تابستانی فوق العاده ممنون از لطفتون