دعا | دعا رسدین به معشوق | دعای ازدواج

دعا رسیدن به معشوق از راه دور | چه دعایی بخوانیم تا به معشوق خود برسیم؟

در این مطلب مجموعه ای از دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج سریع و فوری و از راه دور گردآوری کردیم. با ویکی گردی همراه باشید

دعای رسیدن به معشوق
ویکی گردی:

دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج سریع. همه افراد تمایل دارند به محبوب خود برسند و با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنند. به این منظور ذکرها، دعا ها و آیه هایی از قرآن سفارش شده اند. در این مطلب از ویکی گردی سعی کردیم تا مجموعه ای از مجربترین دعا برای رسیدن به معشوق سریع و فوری، دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج و دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور را که توسط علمای دین معرفی شده اند را تهیه کردیم.

دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور

    اگر از کسی به او علاقمندید دور هستید یا حس می کنید عشق و محبت بین شما و همسرتان کم شده است این دعا برای رسیدن به معشوق از راه دور می تواند شما را به خواسته قلبی برساند. با خواندن 111 مرتبه آیه 87 از سوره انبیاء به حاجت خود خواهید رسید (اگر خداوند مصلحت بداند):

دعای اول صبح برای افزایش رزق و روزی

“وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَنَجَّیْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذَلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنِینَ”

    یکی دیگر از دعاها برای رسیدن به معشوق از راه دور و ایجاد محبت در دل او قرائت ایه 74 سوره فرقان و دمیدن آن به یک تسبیح است:

“وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

سپس با این تسبیح هر روز 100 ذکر صلوات و 100 مرتبه آیه “بسم الله الرحمن الرحیم” را بخوانید.

    اگر می‌خواهید معشوق را از راه دور مجذوب خود کرده و چنان مهر خود را به دل او بیندازید که به زودی ازدواج کنید، این دعای قوی و سریع الاجابه می‌تواند به شما کمک کند:

“اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَهِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَهً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً.”

دعا برای رسیدن به معشوق سریع و فوری

    دعا برای رسیدن به معشوق سریع و فوری مناسب افرادی است که تمایل دارند خیلی زود محبت معشوق خود را جلب کرده و به ازدواج منتهی کنند. پس برای رسیدن به حاجت قلبی خود باید 333 مرتبه دعای زیر خوانده شود:

“وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا”

برای اینکه این دعا بسیار موثر عمل کند بهتر است آیه 131 سوره طه را نیز در هفت روز در هنگام اذان ظهر و هر روز 25 مرتبه تکرار کنید:

معجزات باور نکردنی سوره های چهار قل + فیلم

“وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى”

    مورد دیگر دعا برای ازدواج فوری با معشوق دیگر که بسیار معروف و مجرب است به این ترتیب است:

” بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین”

    همچنین ذکر مجرب امن یجیب نیز برای ازدواج با معشوق از طرف علما بسیار سفارش شده است. نقل شده است که اگر کسی هر روز پس از نماز مغرب و عشا از به درگاه خداوند طلب استغفار کرده و به تعداد سه دور تسبیح ذکر “امن یجیب” را به نیت ازدواج فوری با معشوق بخواند، خداوند از خواسته دل او با خبر شده و آن را برآورده سازد.

” اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء”

دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج

    برای باز شدن بخت و رسیدن به معشوق و ازدواج ذکر “یا لطیف” را 129 مرتبه در روز تکرار کن. همچنین خواندن آیه 23 سوره در هنگام اذان نیز برای رسیدن به معشوق توصیه شده است:

” وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‌ مِنکمُ‌ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‌ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ”

    یکی دیگر موارد دعا برای رسیدن به معشوق و ازدواج ختم مجربی است که به ترتیب زیر است:

برای مدت 40 شبانه روز بعد از هر نماز روزانه یک مرتبه ذکر صلوات را بگویید و هفت مرتبه آیه 89 از سوره انبیاء را بخوانید:

“وَزَکَرِیَّا إِذْ نَادَىٰ رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِی فَرْدًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْوَارِثِینَ”

دعا و ذکر پسر شدن جنین در احادیث و روایات 

دعا برای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت

یکی از مشهورترین دعا برای حاجت روایی در ازدواج، این دعا برای رسیدن به معشوق از آیت الله بهجت است که می‌توان در استجابت هر دعایی به آن تکیه کرد. ترتیب خواندن این دعا به شرح زیر است:

آنطور که به نقل از آیت الله بهجت نقل شده است اگر کسی در بین فجر کاذب و فجر صادق (ینی پنج دقیقه پیش از اذان صبح و 5 دقیقه پس از اذان صبح) 13 مرتبه ذکر صلوات، 40 مرتبه یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی و 14 ذکر صلوات را تکرار کند، هر حاجت حلال و خیری که داشته باشد مستجاب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر