آناهیتا افشار | تغییر چهره آناهیتا افشار

آناهیتا افشار چجوری اینقدر تغییر کرده!؟ | از سه در چهار تا پوست شیر + عکس

آناهیتا افشار بازیگر ایرانی که این روزها در سریال محبوب و پرطرفدار پوست شیر نقش شیرین را ایفا کرده، دوباره به روزهای اوج و محبوبیتش بازگشته است.

آناهیتا افشار
ویکی گردی:

آناهیتا افشار بازیگر ایرانی متولد 7 مرداد سال 1365 در شهر تهران است. رشته تحصیلی او نقاشی بود و از سن 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه کرده است. آناهیتا افشار فعالیت حرفه ایش را تلویزیون در سال 1384 با بازی در سریال متهم گریخت شروع کرد و با بازی در سریال سه در چهار بسیار مشهور شد. نخستین کار سینمایی آناهیتا افشار بازی در فیلم طاووس های بی پر در سال 1387 بود. او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش مژده دختر دایی خسرو ایفای نقش کرد.

موضوعی که اخیرا به شدت مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته، تغییرات ظاهری آناهیتا افشار بوده است. این بازیگر بسیار زیباتر از زمانی که در سریال «سه در چهار» ایفای نقش کرد، دیده می‌شود و همین باعث شد که بسیاری کاربران به این باور برسند که او جراحی زیبایی انجام داده است.

3 استایل شیک از ترلان پروانه با مانتو شومیزی | ایده استایل بهاری

این بازیگر ۳۶ ساله‌ی ایرانی، حرفه‌ی خود را با سریال‌های کمدی همچون «خانه به دوش» و «متهم گریخت» آغاز کرد، اما بعدها بیشتر او را در نقش‌های جدی و سریال‌های درام دیدیم.

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آناهیتا افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر