سریال پدرخوانده | دانلود سریال پدرخوانده | فینال سریال پدرخوانده

دانلود قسمت ۱۶ سریال پدرخوانده (فینال) + لینک دانلود

جهت دانلود قسمت 16 سریال پدرخوانده این مطلب از سایت ویکی گردی را مشاهده کنید.

سریال پدرخوانده
ویکی گردی:

سریال پدرخوانده جدیدترین ساخته سعید ابوطالب است که در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود. ابوطالب در  مجموعه سریال پدر خوانده دوباره به سراغ بازی مافیا رفته است اما این بار نقش‌های بازی تغییراتی کرده اند و روند و مراحل بازی پیچیده‌تر شده است. در بازی مافیا، اعضای شهر و مافیا باید با گفت‌وگو در روز و استفاده از توانایی‌هایشان در شب، با هم مبارزه کنند تا در نهایت یک جبهه پیروز شود. در مجموعه سریال پدر خوانده اعضای مافیا برای اثبات بی‌گناهی خود به وفور دروغ می‌گویند و گاهی کنترل خود را از دست داده و عصبی می‌شوند.

برای دانلود سریال پدرخوانده قسمت شانزدهم فینال، به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و هنرمندی بهاره افشاری، مجید واشقانی، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، امیرعلی نبویان، شیدا یوسفی، باربد بابایی، شکیب شجره، علی صبوری، سید علی صالحی و کیمیا بابائیان و... روی لینک زیر کلیک نمایید.

استایل متفاوت و منشوری بهاره رهنما در دبی + عکس

برای دانلود سریال پدرخوانده قسمت 16 روی لینک زیر کلیک کنید

   «« دانلود قسمت ۱۶ سریال پدرخوانده »»

    ***********************************************************

درباره سریال ایرانی پدرخوانده قسمت 16 (بازی پدرخوانده چگونه است؟)

قسمت شانزدهم 16 مسابقه پدرخوانده در ژانر معمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و برگرفته از بازی مافیاست و گردانندگی این رئالیتی شو را کامبیز دیرباز بر عهده دارد. در بازی پدر خوانده، 11 بازیکن حضور دارند: 7 شهروند و 3 مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌ کنند.( کارت های بازی پدرخوانده )

روایت و سناریو سریال پدرخوانده

قسمت 16 رئالیتی شو پدرخوانده یا همان مافیا، یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

قسمت شانزدهم پدرخوانده چه میشود؟ ( قوانین بازی پدرخوانده )

در قسمت 16 پدرخوانده باید ببینیم رقابت چهارم در فینال فصل اول به کجا می رسد؟!

قسمت شانزدهم پدرخوانده کی میاد؟

قسمت شانزدهم 16 پدرخوانده به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح دوشنبه 14 فروردین قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۱۶ پدرخوانده چی میشه؟

در سریال پدرخوانده قسمت شانزدهم و فینال چهارم فصل اول باید شاهد یک بازی به یاد ماندنی باشیم.

سریال پدرخوانده را از کجا ببینم؟

سریال پدرخوانده قسمت شانزدهم از پلتفرم فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدئویی آپارات، ویدائو نماشا و ... قابل مشاهده است.

رقص زنانه مجری مشهور تلویزیون در برنامه زنده تلویزیونی! + فیلم

بازیگران در دانلود سریال پدرخوانده قسمت 16

کامران تفتی، معین زندی، سیما تیرانداز، السا فیروزآذر، سید جواد هاشمی، علی صالحی، ابوالفضل همراه، پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، شکیب شجره، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، باربد بابایی، کیمیا بابائیان، امیرحسین مدرس، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، حدیث میرامینی، بیژن بنفشه خواه، محمد نادری، مجتبی پوربخش، میثم درویشان پور، کمند امیرسلیمانی، فرزاد حسنی، ارسلان قاسمی، هومن خیاط، نیکی میربها

پدرخوانده سعید ابوطالب کی پخش میشود؟

مسابقه رئالیتی شو بازی پدرخوانده روز دوشنبه 14 فروردین ماه 1402 ساعت 8 صبح از فیلم نت و وبسایت مدرن فیلم قابل مشاهده و خریداری است.

وبسایت مدرن فیلم سایتی مرجع برای دانلود فیلم با دسترسی آسان برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر