زلزله | زلزله خوی | زلزله آذربایجان غربی

افزایش آمار مصدومان زلزله خوی | جدیدترین جزئیات از آمار زلزله دیروز! + عکس

آمار مصدومان زلزله خوی به ۹۷۳ نفر رسید جزئیات بیشتر را در ادامه این گزارش از سایت ویکی یگردی بخوانید

زلزله
ویکی گردی:

جدیدترین آمار زلزله دیشب سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به افزایش آمار مصدومان زلزله خوی گفت: آمار مصدومان زمین لرزه شنبه شب خوی به ۹۷۳ نفر رسید. به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی خالدی در این زمینه اظهار کرد: تاکنون ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان آذربایجان غربی مراجعه کرده‌اند که مراجعه ۸۵۸ نفر از آنان به بیمارستان شهرستان خوی و مابقی به بیمارستان‌های شهرستان‌های سلماس و چایپاره بوده است.

وی ادامه داد :۱۰ مصدوم زلزله خوی جراحی اورژانسی داشته و ۲۴ نفر نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

تمیز کردن رسوب شیرآلات با روش های ساده کاربردی

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر شنبه شب خوی را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، زمین لرزه 5.9 ریشتری شامگاه گذشته در شهرستان خوی، موجب خسارات شدید به منازل مسکونی و اماکن مختلف در سطح این شهرستان شد.

احمد وحیدی که  از ساعات نخستین بامداد و بعد از چند ساعت از وقوع زلزله در شهرستان خوی حاضر شده و به مدیریت میدانی امدادرسانی مشغول است، عصر امروز با همراهی جمعی از مسئولان و مدیران از روستاهای زلزله زده خوی بازدید کرد.

در این بازدید، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان مدیریت بحران، جمعی از مدیران و مسئولان ارشد کشوری و استانی همراه وزیر کشور بودند.

همراهی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، مدیر حوزه‌های علمیه استان و امام جمعه شهرستان خوی از نقاط بارز این بازدید بود که همراه با وزیر کشور به بررسی وضعیت زلزله زدگان و نیز نحوه خدمت رسانی به مردم پرداختند.

وحیدی در حاشیه این بازدید، با تاکید بر لزوم توجه کافی به خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم زلزله زده، دستور داد تا اسکان مناسب و اقلام خوراکی برای زلزله زدگان تامین شود.

 با ۸۰۰ میلیون تومان صاحب خانه‌ شوید | وام ۴۰۰ میلیونی دولت برای مستاجران

بر اساس اعلام منابع رسمی، تاکنون بر اثر این زلزله 973 نفر مصدوم شده‌اند و 3 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر