بدلباس ترین بازیگران ایرانی | زشت ترین لباس بازیگران ایرانی

5 تا از بدترین استایل های بازیگران زن ایرانی در سال 1402 + تصاویر

در ادامه می توانید بدترین استایل بازیگران زن ایرانی را ببینید که در سال 1402 پوشیده بودند.

بازیگر ایرانی
ویکی گردی:

در مراسم های مختلف و اکران فیلم های سال 1402 حضور سلبریتی ها با لباس های متنوع بودیم. استایل بازیگران زن ایرانی را در این جشنواره ها همیشه مورد توجه رسانه ها و مردم بوده است. استایل بازیگران زن ایرانی نشانه سلیقه آن ها در انتخاب لباس و سبک پوشش آن هاست. در ادامه نگاهی داشته باشیم به استایل بازیگران زن ایرانی که جزو خبرسازترین لباس های سال 1402 بودند.

سمیرا حسینی

سمیرا حسینی، برای حضور در جشن حافظ ۱۴۰۲ استایلی اسپرت را برای خود برگزیده بود. او در این مراسم یک کت و دامن بلند جین ذغالی‌رنگ را به تن کرد و در کنار آن از کیف و شالی همرنگ صورتی استفاده کرد. بلوز سمیرا هم به رنگ صورتی بود. نکته‌ای که بسیار در این استایل به چشم می‌آمد، کفش‌های اسپرت او بود که به هیچ عنوان با فضای رسمی جشن حافظ همخوانی نداشت.

بهاره رهنما

بهاره رهنما، بازیگر مشهور و پر حاشیه ایرانی، در اکران مردمی فیلم «پرونده باز است» در پردیس ملت حضور پیدا کرد و با استایل خالخالی و شلوغش جنجال‌ساز شد. این بازیگر ۵۰ ساله ایرانی در این مراسم با پیراهن نخی بدون آستین بلندی حضور یافت که کت سفیدی بر روی آن قرار گرفته بود. طرح خالخالی پیراهن، روسری و کیف بهاره رهنما استایل فوق‌العاده غیر دلنشینی را برای او ساخته بود و البته باعث تپل‌تر دیده شدن او نیز می‌شد.

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی، بازیگر ۵۷ ساله‌ی ایرانی است که امسال به واسطه‌ی کاهش وزن، تغییر چهره و موهای بلوندش بسیار جلب توجه نموده و نقل محافل شد. این بازیگر اخیرا در دومین جشن «حافظ» تئاتر و موسیقی و پس از آن در اکران فیلم «پرویز خان»، با استایلی تکراری حاضر شد و جلب توجه نمود. کت رابعه که جلوی آن با زیپ بسته می‌شد، طرح‌های درشتی به شکل جغد داشت و در کنار کیف کوچک و نقره‌ای رنگ او انتخاب مناسبی به حساب نمی‌آمد. او با کفش‌های نگین‌کاری شده‌اش این استایل را به سرانجام رسانده بود.

الهه حصاری

الهه حصاری  در مراسم اکران قسمت اول سریال «زخم کاری؛ بازگشت» در پردیس چارسو، مانتوی بلند و حجیمی را به تن کرده بود که انتخاب به شدت نامناسبی به نظر می‌آمد. این مانتوی خاکستری‌رنگ و لایه لایه که قسمتی از آستین‌های پفش با تور سفید تزئین شده و مچی چین‌داری به آن اضافه شده بود، همراه با روسری حریر، شلوار و کیف مشکی استایل این بازیگر را کامل می‌کردند. البته نباید از حضور اسنیکرهای سفید نقره‌ای در استایل شلوغ الهه غافل شد.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی، بازیگر معروف ۴۳ ساله سینما و تلویزیون کشورمان که عموما استایل‌های نسبتا شلوغ همراه با اکسسوری‌های متفاوت را تدارک می‌بیند و کمتر به سراغ انتخاب‌های ساده می‌رود، در سال ۱۴۰۲ چندین بار با آیتم‌های چرم استایلش جلب توجه کرد. او یک‌بار در اکران مردمی فیلم کمدی «ورود و خروج ممنوع» که در پردیس سینمایی هدیش‌مال برگزار شد و بار دیگر در یک کنسرت با شلوار چرم بوتکات و کتی که خرج‌کارهای چرمی داشت، دیده شد. هر دوی این استایل‌ها با کیف‌هایی نقره‌ای تکمیل می‌شدند و در عین مشکی و تک‌رنگ بودن باز هم شلوغی تیپ نیوشا را به رخ می‌کشیدند.

 

 

 

منبع: چی بپوشم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر