فال تاروت رنگی | فال تاروت | فال تاروت هفتگی

فال تاروت هفتگی | از شنبه، 14 بهمن تا شنبه، 21 بهمن 1402

برای مشاهده فال تاروت هفتگی خود بر اساس ماه تولدتان در ادامه با ما همراه باشید.

فال تاروت هفتگی
ویکی گردی:

فال تاروت هفتگی یک از موضوعات سرگرمی سایت ویکی گردی است. از اینکه از فال تاروت هفتگی فقط جهت سرگرمی استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. در ادامه می توانید فال تاروت هفتگی خود را به ترتیب ماه های سال بخوانید.

فال تاروت هفتگی متولدین فروردین

شما یک مبارزه ناتوان نیستید، همیشه به چالش برمی گردید. این هفته مریخ در نشانه شما است و شما را بیش از حد چابک، چالش برانگیز و پر انرژی می سازد و اماده هستید که از ایده های خود به هر نحوی دفاع کنید. گرچه که از محبوبیت خاصی میان دیگران برخوردار هستید، مخصوصا افراد جوان، پلیس، افراد خاص، پدر و مادر و معلم تان. توصیه های ما این است که از این انرژی برای اتمام کارهای تان استفاده کنید. دیگران به شما کمک خواهند کرد که دستاوردهای زیادی را به دست آورید. این هفته خارج از گود بمانید.

فال تاروت هفتگی متولدین اردیبهشت

خورشید و عطارد در بالای نمودار شما قرار دارد، باعث خواهد شد که افرادی قدرت شما را تحسین کنند. (به نظر عالی می رسید، حتی اگر کار خاصی انجام ندهید. ) بنابراین، قرارگیری ونوس و مشتری به شما این ضمانت را خواهند داد که دیگران در بخش های مالی و عملی به شما کمک خواهند کرد. (زمان خوبی برای گرفتن وام بانکی و یا گرفتن پولی از شخصی است.) مریخ آتشین در قسمت پنهان نمودار شما و در خلاف پلوتو قرار دارد. به این معنی است که شما به آهستگی کار می کنید. خوشحال نیستید اما نمی توانید صحبت کنید، زیرا که فکر می کنید کارتان اشتباه است.

فال تاروت هفتگی متولدین خرداد

ونوس و مشتری در خلاف نشانه شما قرار دارد و باعث می شود که شما به راحتی با دیگران همراه شوید. همه شما را دوست دارند! علاوه بر این، خورشید و عطارد هر دو باعث خواهند شد که شما دنیای اطراف تان را بیشتر کشف کنید و ایده های جدیدی را پیدا کنید. فرصت هایی مثل چاپ و نشر و پزشکی و قانون همه امیدوار کننده هستند. با این حال، مریخ/پلوتو باعث خواهند شد که شما با یک دوست مشکل پیدا کنید. یا حتی جنگی در یک گروهی ایجاد شود. بی رحمانه و بی دقت عمل نکنید زیرا که چیزهای زیادی را از دست خواهید داد.

فال تاروت هفتگی متولدین تیر

در این هفته فرصتی دارید که شغلی را انتخاب کنید. اما با یکسری افرادی صاحب قدرت در زندگی خودتان اختلاف نظر خواهید داشت. هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید زیرا که مریخ در بالای نمودار شما قرار دارد که جاه طلبی شما را افزایش می دهد. عمل خواهید کرد. بنابراین سوال واقعی این است که آیا باعث ایجاد مشکلاتی برای شما در آینده خواهد شد و یا به شما کمک خواهند کرد؟ بدیهی است که، که نمی خواهید خودتان را اذیت کنید. می خواهید که آنچه برای شما خوب است را ترویج دهید. اما این بستگی به این دارد که چه چیزی را می خواهید. زمانی که پلوتو در تصویراست، سخت است که بر هر چیزی زور وارد کنید. زیرا که نتیجه بخش نیست و شکست خواهید خورد. باهوش باشید. علامتی در نشانه شما وجود دارد به این معنی است که می توانید صبور باشید. فقط صبر کنید.

فال تاروت هفتگی متولدین مرداد

شما در این هفته به فکر رفتن به سفر و یا انجام کارهای اداری آموزشی و پزشکی و قانونی می پردازید. این مسائل برای شما اهمیت زیادی دارد درنهایت باعث خواهد شد که زندگی شغلی تان بهبود بخشد. به هر حال اگر نسبت به چیزی وسواس شدیدی دارید مطمئن باشید که به شغل و سلامتی تان در این هفته آسیب خواهید رساند. بنابراین، از موضوعات جنجال برانگیز مانند سیاست، دین ، مذهب در این هفته دور بمانید. حتی اگر در این مکان ها حاضر نشوید دیگران نمی توانند فکرتان را بخوانند. در این هفته فقط به راه های بهبود سلامت و کار و شغل خود فکر کنید.

فال تاروت هفتگی متولدین شهریور

در این هفته اختلافاتی در ارتباط با ارث، اموال مشترک، بیمه و هرچیزی که دیگران با آن برخورد دارند وجود دارد. در این هفته دقیقا می دانید که چه چیزی می خواهید . به همین دلیل باید بدانید که چه اتفاقی می افتد و امادگی برخورد با آن ها را نیز داشته باشید. مرزهای خود را بشناسید. شما نمی توانید همه چیز را با هم داشته باشید و اگر اینطور بخواهید همه چیز را از دست خواهید داد. بنابراین، یک گام به عقب بردارید و از این وضعیت خارج شوید. آن چیزی که برای شما ضروری است را فقط انجام دهید.

فال تاروت هفتگی متولدین مهر

با طبیعت آشتی کنید. می خواهید که همه را خوشحال کنید و در این هفته بحث های زیادی در راه دارید. مریخ در خلاف نشانه شما قرار دارد. و شما را در برابر دیگران بی صبر می سازد. در این هفته مریخ در فاصله ۱۸۰ درجه از پلوتو قرار دارد، روابط با خانواده و دوستان صمیمی تان خیلی خوب پیش می رود. ممکن است مجبور باشید که با شخصی مقابله کنید. مراقب باشید زیرا که دیگران در این هفته در برابر شما بی رحم خواهن شد. ممکن است شوکه شوید و عصبی شوید. به دنبال مشکل نباشید و سعی کنید که آرام باشید.

فال تاروت هفتگی متولدین آبان

در این هفته با نیرویی مواجه خواهید شد که در سیاره های شما مشکلاتی را ایجاد می کند. قبل از اینکه در سال ۱۹۳۰ پلوتو کشف شود، مریخ حاکم باستان بود. در این هفته مریخ و پلوتو در فاصله ۹۰ درجه از یکدیگر قرار دارند که باعث ایجاد چالش هایی برای آبان ماهی ها خواهد شد. از رفتن به محل های خطرناک و برخورد با افراد خشن اجتناب کنید. گرچه شما ایده هایی در ارتباط با بهبود کار تان دارید اما در حال حاضر باید سکوت کنید. حتی اگر کاری را انجام دهید ممکن است دیگران مخالفت های با شما داشته باشند.

فال تاروت هفتگی متولدین آذر

در این هفته اذرماهی های پدر و مادر با بچه های خود مقابله خواهند کرد. مطمئنا حتی اگر شما فکر می کنید که حق باشماست (و دقیقا همینطور است.) این موضوع پایدار نخواهد ماند. اگر فشاری ایجاد کنید بعدا پشیمان خواهید شد. این نگرش برای زندگی عاطفی تان نیز صدق می کند. چیزهای سیاه را نمی توانید سفید ببینید. عجله نکنید. زندگی همیشه سرشار از تفاوت های کوچک است. به همین دلیل مواظب خیالپردازی مالی باشید. حتی اگر بیش از حد تلاش می کنید. نیروهایی وجود دارد که اهداف و خواسته های تان را بیش از حد به شما تحمیل کند. افراد باهوش در این هفته عقب می ایستند و تلاش می کنند و کورکورانه کاری را انجام نمی دهند.

فال تاروت هفتگی متولدین دی

خانواده مانند طلا است و شما این را خوب می دانید. شما ارزش سنت و امنیت در خانواده را در حال حاضر و حتی آینده می دانید. بنابراین چرا قایق را سنگ می زنید؟ حتی اگر ایده های عالی در ارتباط با خانه و خانواده داشته باشید به چیزی اصرار نورزید. هرچه قدر که به دیگران اصرار کنید و فشار بیاورید آن ها در مقابل شما همین کار را انجام خواهند داد. این چیزی نیست که انجام شود. از آن جایی که پلوتو در این هفته در تصویر است اصرار کردن کار نمی کند. به یاد داشته باشید که اهداف تان چیست. این هفته سعی کنید که از درگیری دور باشید. به این معنا نیست که چیزی را از دست می دهید بلکه باید بدانید که چه زمانی خودتان را کنترل کنید و چه زمانی دست به کار شوید.

فال تاروت هفتگی متولدین بهمن

در این هفته زمانی که مورد خشونت قرار می گیرید بسیار لجباز می شوید. در این هفته ممکن است برانگیخته شوید. به این معنی است که شما چیزی را به شدت می خواهید و می خواهید آن را به دست آورید. البته، این خوب است. زمان بندی همه چیز است، مخصوصا در این هفته، اگر سوار بر اسب شوید و دستور دهید همه چیز را از دست خواهید داد. و این را نمی خواهید. بحث های مهمی با بستگان و دوستان و همسایگان تان خواهید داشت. شما زمانی را می خواهید که دیگران تمایل داشته باشند که به شما گوش دهند، تلاش تان را ببینند و بدانند که چه چیزی می خواهید. همه چیز به افرادی می رسد که صبور هستند. خورشید و عطارد در این هفته در نشانه شماست! ریلکس باشید.

فال تاروت هفتگی متولدین اسفند

در این هفته رابطه مریخ و پلوتو به اوج خود می رسد، مخصوصا در روز جمعه. بحث و دعواها، خشونت ها و مقابله ها را در این هفته برای شما تشویق می شود. این نفوذ چالش برانگیز بر روی خانه پول شما نیز تاثیر می گذارد. به این معنی است که ممکن است در ارتباط با دارایی، دستمزد و یا حتی پولی با شخصی اختلاف نظر داشته باشید. بهترین گزینه ای که دارید کلید آرام بودن است. البته، که می خواهید از خودتان محافظت کنید. مخصوصا در یک درگیری ممکن است بی رحم و تهاجمی باشید. اما به سادگی می توانید از آن چه که دارید محافظت کنید. تهاجمی نباشید!

منبع: مجله اینترنتی کوکا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر