فال تاروت رنگی | فال تاروت | فال تاروت هفتگی

فال تاروت هفتگی | از شنبه، 7 بهمن تا شنبه، 14 بهمن 1402

برای مشاهده فال تاروت هفتگی خود بر اساس ماه تولدتان در ادامه با ما همراه باشید.

فال تاروت هفتگی
ویکی گردی:

فال تاروت هفتگی یک از موضوعات سرگرمی سایت ویکی گردی است. از اینکه از فال تاروت هفتگی فقط جهت سرگرمی استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. در ادامه می توانید فال تاروت هفتگی خود را به ترتیب ماه های سال بخوانید.

فال تاروت هفتگی متولدین فروردین

در این هفته زمانیکه خورشید به سمت برج دلو حرکت می کند، به میزان محبوبیت شما اضافه خواهد شد و تا هفته آینده این روند ادامه می یابد! همه می خواهند که با شما مصاحبت کنند. در این هفته از فعالیت های هنری و خلاقانه لذت خواهید برد. دوستی ها بسیار گرم و صمیمی و رضایت بخش پیش خواهند رفت و از شما حمایت می کنند. برخی از شما یک رابطه ی سست را به یک رابطه عاشقانه تبدیل خواهید کرد. با این حال، اختلاف و مشاجره در ارتباط با وراثت و بیمه همچنان ادامه خواهد یافت. (احتمالا این اختلافات به نفع شما خواهد بود.) علاوه بر این از محبوبیت خود لذت ببرید، و زمان خیلی خوبی است که به اهداف خود دست یابید. رویا و آرزوهای شما چیست؟! آرزوهای خود را با تمام قدرت دنبال کنید!

فال تاروت هفتگی متولدین اردیبهشت

این هفته، هفته ی مهمی است زیرا خورشید باعث درخشش شما خواهد شد. علاوه بر این، در کانون توجه قرار خواهید گرفت. به این معنی است که نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید، رئیس، والدین و افرادی که صاحب قدرت هستند شما را تشویق می کنند و شما را فرد توانا، مستعد و با استعداد عنوان می کنند. (کاری انجام ندهید تا دیگران از این کارشان پشیمان شوند.) علاوه بر این، به مسیر زندگی تان فکر می کنید و تصمیماتی می گیرید.

فال تاروت هفتگی متولدین خرداد

یک هفته ی هیجان انگیز را آغاز می کنید، زیرا در این هفته تمایل شما به ماجراجویی و امتحان کردن روش های جدید سه برابر قبل خواهد شد! می خواهید که سفر کنید. می خواهید که به مکان های جدید بروید، با چهره های جدید آشنا شوید و ماجراهای عجیب غریب را دنبال کنید. (خوب چه چیزی جدید است؟ در واقع این خود شما هستید. و این روند تا هفته ی آینده ادامه دارد.) بنابراین، هر فرصتی که برای سفر فراهم شد، از دست ندهید! همچنین هر فرصتی که برای آموزش و یادگیری چیزهای جدید فراهم شد از دست ندهید زیرا واقعا لذت می برید که چیزهای جدیدی را یاد بگیرید! یک رابطه ی جدید عاشقانه اما متفاوت برای برخی از متولدین این ماه ایجاد خواهد شد. تا هفته ی آینده زمان بسیار خوبی برای مسافرت و تعطیلات می باشد.

فال تاروت هفتگی متولدین تیر

در این هفته خورشید به سمت یکی از خانه های نشانه شما که مربوط به پول و نقدینگی هست حرکت می کند. تا هفته ی آینده بیشتر بر روی سودی که از طریق کارها و سرمایه گزاری ها به دست می آورید متمرکز خواهید شد. مانند: ثروت والدین، ارث و میراث، پول برگشتی از دولت، سهام، عوارض، بدهی و مسائل بیمه. از آنجایی که ناهید حضور دارد، به نظر می رسد که شرایط بسیار مطلوبی است! ناهید پول جذب می کند! به این معنی نیست که شما فقط بر روی اموال مشترک متمرکز شده اید، بلکه به این معناست که هر تصمیمی بگیرید به نفع شما خواهد بود. جیب های خود را باز نگه دارید زیرا هدایا و شیرینی ها در راه هستند!

فال تاروت هفتگی متولدین مرداد

در این هفته از آنجایی که خورشید از لحاظ نمادین منبع انرژی است، و اکنون از نشانه ی شما فاصله دارد و می تواند در تمام سال در نمودار شما باشد، به این معنی است که احساس خستگی می کنید و نیاز به استراحت کردن دارید. به تختخواب بروید. مهم است که بدانید. (شما بازنده نیستید فقط کمی نیاز به استراحت دارید.) خوشبختانه، ناهید (همچنین در خلاف نشانه شما قرار دارد) مشکلاتی که در روابط وجود دارد را بهبود می بخشد و روابط با دیگران را گرمتر، دوستانه تر و دیپلماتیک تر می کند. در حالیکه دوسیاره در خلاف نشانه شما قرار دارد، در ارتباط با سبک روابط تان با افرادی که در نزدیک شما هستند بیشتر مطلع خواهید شد.

فال تاروت هفتگی متولدین شهریور

در این هفته موتورهای خود را روشن کنید. خورشید نشانه های این هفته را تغییر می دهد، و این روند البته تا هفته آینده ادامه می یابد. به این معنی است که می خواهید موثرتر، کارآمدتر و سازنده تر در صحنه ی زندگی واقع شوید! می خواهید که سالم، پرانرژی، پرجنب و جوش همراه با حس شوخ طبعی و همین طور هر لحظه در دسترس باشید. کفش های سالم و صدمه ندیده و همین طور شلوارهایی که شما را سایز کوچک جلوه می دهند را می خواهید. رابطه با همکاران تان گرم تر خواهد شد و از شما حمایت خواهند کرد زیرا ناهید این را تضمین می کند. نه تنها همکاران تان از شما تشکر می کنند بلکه رئیس تان به شما ارتقای مقام می دهد.

فال تاروت هفتگی متولدین مهر

مهرماهی های عزیز این هفته مانند شهربازی برای شماست! تا هفته ی آینده زمان عالی برای مسافرت رفتن است. (در حقیقت این ۶ هفته ای که پیش و رو دارید عالی است.) زمان فوق العاده ای برای گفتگو، لذت بردن از رویدادهای اجتماعی، داشتن سرگرمی در مهمانی ها، استعدادهای هنری، رویدادهای ورزشی و شرکت در فعالیت های سرگرم کننده با بچه ها است. بیایید بازی کنیم! (شعار شما خواهد بود) داستان های عاشقانه در این هفته شکوفا خواهند شد! سیاره ناهید روابط عاشقانه جدیدی را برای شما به وجود می آورد. (هر دو سیاره روابط عاشقانه را ترویج می دهد) این عالی است که پول های بیشتری را کسب می کنید زیرا موارد گفته شده هزینه بر هستند!

فال تاروت هفتگی متولدین آبان

در این هفته ی پیش رو تمرکز شما بیشتر بر روی خانه، خانواده و زندگی شخصی تان است. بسیاری از شما با والدین تان درگیر خواهید شد. از بحث های خانوادگی لذت خواهید برد. هر کاری که مرتبط با تجارت خانوادگی است رشد خواهد کرد و سود خواهد داد. ممکن است چیزهای زیبایی را برای خانه و یا اعضای خانواده خریداری کنید. بیشتر علاقه مند هستید تا خانه تان را بازسازی کنید و فرصت های املاکی خود را بررسی کنید. در این هفته بیشتر از زمان دیگر در خانه سرگرمی دارید – شاید به دلیل خریدهای جدید برای خانه باشد! با وجود حواس پرتی و مشغله هایی که دارید؛ برای آرامش روحی و جسمی به خانه می روید. زمان خیلی خوبی برای فکر کردن در مورد برنامه های امسال تان است، زیرا امسال بسیار خوش شانس هستید زیرا مشتری خوش شانس در نشانه شما قرار دارد.

فال تاروت هفتگی متولدین آذر

در این هفته در پیاده رو در حال دویدن هستید زیرا خورشید در یک بخش سریع از نشانه شما قرار دارد که باعث سرعت بخشیدن به ریتم کارهای روزانه تان است، و طی چهار هفته این روند ادامه خواهد داشت. انتظار می رود که با سفرهای کوتاه، ماموریت ها، لیستی از آرزوهای تان برای انجام دادن، مکالمه با اطرافیان (مخصوصا بستگان، خواهر و برادران و همسایه ها) و افزایش خواندن، نوشتن و مطالعه کردن، مشغول باشید. آیا من چیزی را از قلم انداخته ام؟ دوست دارید تا جایی که امکانش هست یاد بگیرید، به همین دلیل است که زمان خوبی برای کلاس رفتن یا مصاحبت با افراد جدید است. زندگی می تواند خوشحال کننده باشد زیرا متوجه زیبایی های اطراف تان خواهید شد، و همچنین متوجه خواهید شد که چقدر عشق در دنیای روزانه تان وجود دارد. خوش به حال شما!

فال تاروت هفتگی متولدین دی

در این هفته خورشید و ناهید در یکی از خانه های پول شما قرار دارند، به این معنی است که تا یک ماه آینده، تمرکز شما بر روی درآمد، پول و جریان نقدینگی، اموال و دارایی تان است. برای خود و شریک عاطفی تان چیزهای زیبا خریداری خواهید کرد، و از خرید کردن بیشتر از هر زمان دیگری لذت خواهید برد. بیشتر از درآمد و اموال و ارث تان آگاهی کسب خواهید کرد، و برای افزایش درآمد خود چاره ای خواهید یافت. اما در یک نگاه ظریف، به ارزش های اساسی در زندگی تان تامل می کنید. به عبارت دیگر، چه چیزی واقعا مهم است؟ می خواهید مطمئن شوید که چه کاری را انجام نداده اید که بعدا از انجام ندادن آن پشیمان شوید. یک نشانه طولانی در زندگی شماست.

فال تاروت هفتگی متولدین بهمن

زمانیکه خورشید در نشانه شماست می توانید باتری های خود شارژ کنید و دوباره انرژی ذخیره کنید! خورشید همینطور موقعیت های مطلوبی را برای شما فراهم و افراد را به سما شما جذب می کند. از ثروت و محبوبیت بالایی برخوردار خواهید شد. به هرچیزی که تمایل دارید بر سر راه شما خواهند آمد. طی چند هفته ی آینده زمان بسیار عالی برای خرید چیزهای زیباست زیرا شما چیزی را که در آیینه نگاه می کنید دوست خواهید داشت. جذاب تر و دیپلماتیک تر خواهید بود ( که تاثیر ناهید عادلانه در نشانه شماست) به علاوه امسال همه شما را تحسین خواهند کرد!

فال تاروت هفتگی متولدین اسفند

خورشید در بخش پنهانی نمودار شما در حرکت است. به این معنی است که می خواهید مخفی و در محیطی زیبا تنها باشید. فقط همین نیست! باید از این زمان برای فکر کردن در ارتباط با آینده و آنچه که می خواهید در تولد سال بعد به دست آورید استفاده کنید. می دانیم که قصد سفر در سال آینده را دارید. همینطور از هر فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید استفاده می کنید. برنامه تان چیست؟ ممکن است اهداف شخصی با زمان مشخصی داشته باشید. آن ها را بر روی برگه ای بنویسید.

منبع: مجله اینترنتی کوکا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر