سرزمین مادری | بازیگر سریال مادری | پریا مردانیان

تغییر چهره بازیگر سرزمین مادری بعد از 15 سال + عکس

سریال سرزمین مادری چند سال پیش پخش شد اما با به دلیل اعتراض برخی از هموطنان به آرشیو صدا و سیما رفت و امسال بالاخره مجوز پخش یافت. سریالی پرستاره که با استقبال زیادی همراه شده است.

سریال سرزمین مادری
ویکی گردی:

بازیگرانی که با سریال سرزمین مادری می توانستند اینده ای متفاوت در دنیای هنر پیدا کنند با توقیف سریال نتوانستند دیده شوند. این روزها همه دنبال دختر کوچک سریال سرزمین مادری هستند که با تغییرات زیاد در چهره اش دوران جوانی اش را سپری می کند. چهره جدید پریا مردانیان بازیگر شاپرک در سریال سرزمین مادری بعد 15 سال را ببینید.

پریا مردانیان متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۷ در تهران، دانشجوی رشته صنایع می باشد که اولین بار در سال ۱۳۸۳ جلوی دوربین رفت و حالا پس از سال ها به تلویزیون بازگشته است. او تک فرزند خانواده می باشد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده سه نفره زندگی می کنند.

سریال سرزمین مادری

سریال سرزمین مادری

پریا مردانیان بازیگری را از سن کم در ۶ سالگی شروع کرده است و به گفته خودش ملاکم برای انتخاب هم سینمایی بودن کاره. او در فیلم های داستان پائیزی به کارگردانی اسماعیل فلاحپور، این همه ماهی به کارگردانی جالکجیان، بهار نارنج به کارگردانی سعید خدادادی، سرنوشت، کلانتر به کارگردانی محسن شاه محمدی، شهر فرشتگان به کارگردانی نادر مقدس، چهل سالگی به کارگردانی علیرضا رئیسیان، رویای سینما به کارگردانی شاه حاتمی، پیشونی سفید به کارگردانی سید جواد هاشمی، سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی و فیلم پرونده‌ای برای سارا بازی کرده است.

سریال سرزمین مادری

منبع: وقت صبح
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر