انار پخته | فواید انار پخته | خواص انار پخته

فواید معجزه آسای انار پخته برای سرماخوردگی

تعجب نکنید!! اگه سرما خوردین یا سرفه و گلو درد دارین، انار پخته رو امتحان کنین؛ برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشین.

انار پخته
ویکی گردی:

سرما خوردی؟ عفونت ویروسی و گلودرد داری؟ تا حالا انار پخته رو امتحان کردی؟ اصلا می دونستی که انار پخته می تونه به عنوان یه دسر خوشمزه و آنتی بیوتیک طبیعی با بیماری ها و ویروس های بدنت مبارزه کنه. در ادامه می خوام فواید انار پخته رو بهتون توضیح بدم.

با پختن این میوه می‌توانید از هر نوع عفونت ویروسی مربوط به سرماخوردگی مانند گلو درد، گوش درد و عفونت ریه پیشگیری کنید.

پوست انار رو اصلا دور نریز! + فواید دود کردن پوست انار

انار پخته

طرز تهیه انار پخته

برای تهیه این آنتی بیوتیک طبیعی یک عدد انار را روی شعله پخش‌کن با حرارت ملایم قرار دهید تا آهسته بپزد و به قول معروف مغز پخت شود. زمان پخت تقریبا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. فقط باید در این مدت انار را دائم بچرخانید تا نسوزد؛ پس از تکمیل فرایند پخت، شما می‌توانید تنه ها و پره های داخل آن را میل کنید البته بهتر از است از این میوه پخته‌ شده، شب ها هنگام خواب استفاده کنید و بعد از میل کردن آن دیگر چیزی نخورید تا به این ترتیب تمام عفونت های شما درمان شود.

خواص شگفت‌انگیز انار برای پوست | دستور 2 ماسک خانگی انار

انار پخته

درمان سرفه و گلو درد با انار پخته (دمنوش انار)

یک انار پخته می‌تواند حتی فضای اتاق شما را مثل اسپند ضد عفونی کند! اگر سرما خورده‌اید و مدام سرفه می‌کنید؛ دو راه دارید؛ یا از انار پخته استفاده کنید یا دمنوش انار بخورید. کدام دمنوش قوی تر از آب انار و گلپر؟

انار پخته با آنتی اکسیدان های فراوانش می‌تواند با عفونت های ویروسی از جمله گلودرد مقابله کند. دمنوش انار ضد سرطان است و ۳ برابر چای سبز آنتی اکسیدان طبیعی دارد که وظیفه آن مقابله با سرطان و استرس است. می‌توانید از دمنوش این میوه بهشتی در کنار سایر دمنوش های گیاهی مثل زرشک، لیمو، عسل و آویشن استفاده کنید.

منبع: دلتا مگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر