فرشته حسینی | نوید محمدزاده | استایل فرشته حسینی | استایل نوید محمدزاده

7 استایل پر سر و صدا اما جذاب نوید محمدزاده و فرشته حسینی + تصاویر

فرشته حسینی و نوید محمدزاده جزو بازیگران ایرانی هستند که همیشه استایل شان حاشیه زیادی به همراه داشته اما آن ها بی توجه به این حواشی سبک خاص خود را در پوشش دنبال می کنند.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده
ویکی گردی:

فرشته حسینی و نوید محمدزاده بازیگران ایرانی مشهوری هستند که در سال 94 و پس از همبازی بودن در سریال قورباغه با هم ازدواج کردند. استایل فرشته حسینی و نوید محمدزاده همیشه خبرساز بوده و مورد توجه عکاسان قرار میگرفت. در ادامه چند تا از استایل های فرشته حسینی و نوید محمدزاده که سروصدای زیادی به پا کردند را می بینیم.

فرشته حسینی

فرشته حسینی و نوید محمدزاده هر دو جسارت بسیار زیادی در پوشش خود دارند. بوت‌های بندی در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند این بوت‌ها را با شلوارهای جذب بپوشند، اما به نظر می‌رسد در این مورد فرشته حسینی و نوید محمدزاده کاملا هم‌سلیقه هستند و ترجیح می‌دهند بوت‌های بندی خود را با شلوارهای گشاد و کوتاه بپوشند، که البته خاص‌تر است.

فرشته حسینی

 

 

فرشته حسینی

فرشته حسینی را بارها با مدل موهای متنوع دیده‌ایم. از مدل موی فر گرفته تا موی کوتاه صاف و اخیرا هم با سر تراشیده شده. نوید محمدزاده نیز در انتخاب مدل مو جسارت بسیاری به خرج می‌دهد. شاید تصور کنید که پسرها نمی‌توانند مدل موهای متنوعی داشته باشند، اما نوید محمدزاده اثبات کرده که این تصور کاملا اشتباه است. 

فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در انتخاب عینک نیز معمولا هم سلیقه عمل می‌کنند. این زوج دوست داشتنی سینمای ایران را بارها با عینک‌های ست دیده‌ایم. اکثر این عینک‌ها ظاهری خاص و منحصر به فرد دارند که با استایل و پوشش خاص این دو نفر همخوانی دارد. انتخاب همین عینک‌ها نیز نشان از جسارت این زوج در پوشش دارد.

فرشته حسینی

اینکه فردی بتواند بدون در نظر گرفتن نظر دیگران درباره استایلش، لباسی که دوست دارد را بپوشد، اوج جسارت او را نشان می‌دهد. نوید محمدزاده و فرشته حسینی دقیقا از آن دسته افرادی هستند که با جسارت کامل لباس‌هایی منحصر به فرد را انتخاب کرده و به تن می‌کنند. لباس‌هایی که اغلب هم مطابق ترندهای روز دنیا هستند. 

فرشته حسینی

کلاه‌های رنگی از اصلی‌ترین آیتم‌های پوشش نوید محمدزاده و فرشته حسینی هستند. فرشته حسینی در اکران فیلم درساژ، کلاه سبز رنگی به سر گذاشته بود که او را جذاب‌تر از همیشه می‌کرد و نوید محمدزاده نیز بارها با کلاه‌های رنگی دیده شده است.

فرشته حسینی

 

منبع: ترین تاپ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر