ازدواج شقایق دهقان | همسر جدید شقایق دهقان

شقایق دهقان از ازدواج دومش خبر داد | همسر جدید شقایق دهقان کیست؟

شقایق دهقان تقریبا دوسال پیش از همسرش جدا شد اما این دو خبر جداییشان را منتشر نکرده بودند تا اینکه شقایق دهقان در مصاحبه ای اعلام کرد از مهراب قاسم خانی جدا شده است. حالا اخبار جدیدی در رابطه با ازدواج مجددش به گوش می رسد.

شقایق دهقان
ویکی گردی:

شقایق دهقان دو سال پیش از همسرش، مهراب قاسم خانی جدا شد اما این دو خبر جداییشان را رسانه ای نکرده بودند تا اینکه شقایق دهقان مدتی قبل در برنامه کافه آپارات از جدایی اش پرده برداشت. شقایق دهقان در این دوسال پرکار نبوده است اما فعالیت ویژه ای در فضای مجازی داشته است. او به تازگی عکسی از جشن تولدش در اینستاگرام نیز منتشر کرد و در این عکس با حلقه ای که در دست دارد، از ازدواجش خبر داد. هنوز اطلاعاتی راجب همسر دوم شقایق دهقان نیست.

 

 

 

 

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی تا ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان در مصاحبه ای گفت:راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم. سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم ، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگر ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد. مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد.

در چند سال اخیر شقایق دهقان خانه خود را از همسرش (مهراب قاسم خانی) جدا کرده و مستقل زندگی می کند و به تازگی خبر رسمی طلاق خود را منتشر کردند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر