درخت ماه تولد | متولدین هر ماه | طالع بینی درخت ماه تولد

درخت ماه تولدت چیه؟ + عکس و تفسیر

افراد متولدین هر ماه اخلاق و خصوصیات خاص خودشون رو دارن اما یه چیزی که شاید خیلیا ندونن اینه که درخت ماه تولدشون چیه؟

درخت ماه تولد
ویکی گردی:

اگه نمیدونی درخت ماه تولد تو چیه؟ اشکالی نداره، چون در این بخش از سایت ویکی گردی قراره درخت ماه تولد هر فرد رو بهتون معرفی کنم. هر درخت مربوط به ماه های قمری است، به این معنی که به جای 12 درخت ماه تولد، 13 درخت ماه تولد وجود دارد. دقیقاً مانند گل های ماه تولد، درخت ماه تولد به تفکیک ماه می توانند به شما درباره خود، عزیزان و حتی جنین ها اطلاعاتی را ارائه دهند.

درخت ماه تولد فروردین: بید

درختان بید یکی از صبورترین درختان ماه تولد هستند. بید نزدیک به آب رشد می کند و ارتباط قوی با ماه و فاز ماه دارد. تصور می‌شود که نشانه‌های بید در واقعیت ریشه  اما درکی از جنبه روانی خود نیز دارند. ماه می تواند بر شخصیت آنها حکومت کند. کسانی که در زیر این علامت درخت به دنیا آمده اند دوستان بسیار وفاداری هستند.

متولدین کدوم ماه خود درگیری دارن؟

بید

درخت ماه تولد اردیبهشت: زالزالک

درخت زالزالک غرق در دوگانگی است. با انرژی مردانه مرتبط است و در عین حال نمادی از باروری است. این ترکیب یک نام مستعار دارد: درخت ازدواج. یونانیان و رومی ها این درخت را با ازدواج های شاد مرتبط می دانند. کودکانی که در این علامت به دنیا می آیند ممکن است کمی تلخ باشند ، اما اغلب شنوندگان خوبی با استعداد دیدن جزییات بیشتر و توانایی سازگاری با هر تغییری رشد می کنند.

متولدین کدوم ماه بیشتر مریض میشن؟

اردیبهشت

درخت ماه تولد خرداد: بلوط

غیر معمول نیست که یک علامت بلوط معلم شود. بلوط ها دوست دارند که توسط عزیزان احاطه شده ودانش خود را به دیگران منتقل کنند. مردم سلت احترام زیادی برای درختان بلوط قائل بودند و فکر می‌کردند که آنها دارای خرد و اشراف هستند. نشانه های بلوط پرورش دهنده ، سخاوتمند و قهرمان افراد ضعیف است.

بگو متولد کدوم ماهی، تا بگم چقدر افسردگی داری؟

خرداد

درخت ماه تولد تیر: راج

درخت راج

زمانی تصور می شد که برگ های راج در طول زمستان برای پری ها سرپناهی ایجاد می کند.درخت راج به عنوان نمادی از صلح و زیبایی دیده می شود زیرا در سرما رشد می کند. نشانه های مقدس باهوش هستند و باید به چالش کشیده شوند وگرنه دچار عادات تنبلی می شوند. آنها سخاوتمند و جاه طلب هستند و به عنوان رهبر دیده می شوند.

تیر

درخت ماه تولد مرداد: فندق

وقتی صحبت از اعداد و علم به میان می آید ، علائم فندقی به طور طبیعی استعداد دارند . آنها سازماندهی شده اند و توانایی منحصر به فردی در به خاطر سپردن جزئیات دقیق دارند. اعتقاد بر این است که فندق منبع عقل است و سرشار از ویتامین E است.

متولدین هر ماه چقدر تو دروغ گفتن مهارت دارن؟

مرداد

درخت ماه تولد شهریور: درخت مو

نشانه های تاک معمولاً می توانند غیرقابل تصمیم باشند. ماه تولد آنها سبب شده تا بتوانند دو طرف یک موضوع را ببینند بنابراین انتخاب یک طرف برای آنها دشوار است. آنها از چیزهای خوب زندگی مانند: غذا، هنر و موسیقی لذت می برند.

متولدین هر ماه چه مدل اتاق خوابی رو دوست دارن؟

مو

درخت ماه تولد مهر: پیچک

علائم پیچک روزهای سخت را با لطف و سکوت تحمل می کنند و ترجیح می دهند مسائل خود را درون خود نگه دارند تا اینکه کمک بگیرند. با این وجود، متولد ماه مهر همیشه مایل به کمک به اطرافیان خود است. ارزشمندترین کیفیت آنها توانایی غلبه بر تمام مشکلات است. متولدین این علامت بازماندگان هستند.

مهر

درخت ماه تولد آبان: نی

حتی اگر نی ها از نظر فنی درخت نباشند، سلت ها آنها را متعلق به خانواده درختان می دانستند. نشانه های نی رازدار بدنام هستند . آنها عاشق یک داستان خوب خواهند بود و اغلب روزنامه نگاران یا مورخان بزرگی می شوند. کنجکاوی ماه تولد آبان را وادار می کند که تردیدها را از بین ببرند و به هسته اصلی مسائل بپردازند.

آبان

درخت ماه تولد آذر: درخت کهن

بزرگتر با آغاز و پایان همراه است . تصور می شود کودکانی که در زیر این علامت درخت متولد می شوند، در حال تلاش، جستجو و دستیابی هستند. بزرگترها می توانند جویای هیجان باشند، اما در عین حال همدل و با ملاحظه هستند. بسیاری از قسمت‌های درخت سنجد، از گل‌ها گرفته تا توت‌ها، دارای خواص دارویی هستند.

آذر

درخت ماه تولد دی: روآن (سمان کوهی)

زمانی اعتقاد بر این بود که درختان روآن ارواح شیطانی را دفع می کنند و به همین دلیل در نزدیکی خانه ها  برای محافظت کاشته می شدند. آنها ممکن است ظریف به نظر برسند اما می توانند در سخت ترین شرایط رشد کنند. این درخت ماه تولد با تفکر فلسفی، انرژی خلاق و داشتن تأثیری آرام همراه است. "روآن" نام زیبای کودک را با الهام از طبیعت می‌سازد.

دی

درخت ماه تولد بهمن: زبان گنجشک

تخیل، شهود و آزاد اندیش تنها تعدادی از ویژگی های متولدین بهمن هستند. نشانه های درخت زبان گنجشک به همان اندازه که خودشان از طبیعت الهام گرفته اند، به همه اطرافیانشان الهام می بخشند. آنها معمولاً در دنیای خودشان غوطه ور و احتمالاً درونگرا هستند.

بهمن

درخت ماه تولد اسفند: توسکا

توسکا نشان دهنده اعتماد درونی است. کسانی که در زیر این علامت درخت به دنیا آمده اند، برون گرا هستند و تمایل دارند در مسیر مکتوب خود شعله ور شوند. آنها پرانرژی، جذاب و دارای چیزی هستند که به آنها اجازه می دهد با هر جمعیتی کنار بیایند. افسانه می گوید که سوت های ساخته شده از شاخه توخالی درخت توسکا می تواند پری ها را احضار کند!

اسفند

 

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر