جزیره آدمخوارها | عکس های جزیره آدمخوارها | جزیره آدمخوارها کجاست

باورتون میشه تو این جزیره هنوز آدمخوارها وجود دارن؟ + عکس

اگه می خوای بدونی جزیره آدمخوارها کجاست و بین مردم این قبیله چخبره حتما تا انتهای این مطلب از سایت ویکی گردی همراهمون باش.

جزیره آدم خوار ها
ویکی گردی:

جزیره آدمخوارها کجاست؟ ممکنه مه باورت نشه که قبیله آدمخوارها هنوزم وجود داشته باشه، مردمی که هنوز با شکار انسان های دیگه زندگیشون رو میگذرونن. جزیره آدمخوارها جاییه که مردمش نمیدونن که تو کدوم قرن دارن زندگی می کنن و دنیا چه تغییراتی کرده. در ادامه این مطلب از جالب ترین های گردشگری سایت ویکی گردی به معرفی کامل جزیره آدمخوارها می پردازیم با ما همراه باشید.

جزیره گینه نو که در اقیانوس آرام جنوبی در شمال استرالیا قرار دارد، دومین جزیره پهناور جهان محسوب می شود. قسمت غربی این جزیره متعلق به اندونزی و بقیه خاک آن را پاپوا گینه نو تشکیل می دهد. این منطقه دورافتاده جهان که گویی زمان در بیشتر نواحی آن متوقف شده به دلیل تنوع جغرافیایی مانند بهشتی گمشده است. برخی از نواحی مرکزی و فلات مرتفع پاپوا گینه نو به اندازه ای صعب العبور هستند که حتی سفر به این مناطق برای ماجراجویان واقعی هم دشوار است.

این شهرها به شهر ارواح معروف اند!! اما چرا؟ + عکس و معرفی

در سال 1961 یکی از پسران نلسون راکفلر ، میلیونر مشهور و سیاستمدار آمریکایی در سفری ماجراجویانه به این منطقه مفقودالاثر شد. تنها چند سال بعد بود که برحسب تصادف مشخص شد افراد یکی از قبایل بومی پاپوا فرزند راکفلر را خورده اند. به دلیل تعدد قبایل در پاپوا گینه نو حدود 850 زبان و لهجه متفاوت توسط ساکنان به کار برده می شود.

عکس های مردم قبیله پاپوا گینه نو

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر