درخت عجیب | عکس های درخت عجیب

ماجرای درخت عجیبی که خون گریه میکنه چیه + عکس

یه درخت عجیب هست که وقتی شاخه هاش رو میبرن خونه گریه میکنه عکس و توضیحاتش رو اینجا ببینین.

درخت عجیب
ویکی گردی:

ماجرای این درخت عجیب که خون گریه می کند چیست؟ تو دنیایی که ما زندگی می کنیم. پر از چیزای عجیب و غریبه که یکی از این چیز ها که اینجا قراره در موردش صحبت کنیم یه درخت عجیب هست که میگن این درخت خون گریه میکنه. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی این درخت عجیب بپردازیم.

Pterocarpus angolensis که معمولاً به عنوان درخت ساج وحشی یا چوب خون و حتی درخت خونی شناخته می شود، گونه ای از درختان بومی آفریقای جنوبی است که عمدتاً به خاطر شیره قرمز تیره ای که ترشح می کند و هنگام بریدن درخت شبیه خون به نظر می رسد، شناخته می شود.

عجیب ترین خانه های جهان که باورت نمیشه وجود دارن + عکس

درخت عجیب

ساج وحشی که در مناطق گرمسیری آفریقا، جایی که برای ساخت مبلمان و آلات موسیقی باکیفیت استفاده می شود، معروف است، در برابر موریانه ها مقاوم است و رایحه ای دلپذیر و تند دارد. همچنین در برابر آتش مقاوم است، بنابراین گاهی اوقات درختانی در اطراف سازه هایی که باید از شعله های آتش محافظت شوند کاشته می شوند. اما در خارج از جنوب آفریقا، چوب خونی بیشتر به خاطر شیره قرمز تیره منحصر به فردش شناخته شده است. شباهت آن به خون باعث شده است که برخی از افراد در مورد قدرت شفابخشی جادویی این درخت در بیماری های خونی حدس بزنند که هیچ یک از آنها توسط طب رایج ثابت نشده است

کشف ۱۵۰ شی از شکم بیمار | از پیچ و مهره تا دستبند +عکس

درخت عجیب

با نگاهی به عکس های درختان بریده شده Pterocarpus angolensis، به راحتی می توان فهمید که نام چوب خون از کجا آمده است. تراوش شیره قرمز باعث می شود به نظر برسد که تنه های بریده شده در حال خونریزی هستند، اما این خون نیست، فقط شیره غنی از تانن است.

درخت عجیب

منبع: نمناک

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر