ارزان ترین کشورها | معرفی ارزان ترین کشورها | معرفی ارزان ترین کشورها برای زندگی

با کم ترین سرمایه در ارزان ترین کشورهای دنیا زندگی کنید! + عکس

اگر سرمایه محدودی برای زندگی در کشور های خارجی دارید با ویکی گردی همراه باشید تا ارزان ترین کشورها را بهتون معرفی کنم.

کشو ارزان
ویکی گردی:

ارزان ترین کشورها برای زندگی در حال حاضر کجاست؟ اگر سرمایه و بودجۀ محدودی برای زندگی در کشور های خارجی دارید، ارزان ترین کشورها را انتخاب کنید. زمانی که از هزینه زندگی صحبت می‌کنیم ، منظور مقدار پول مورد نیاز برای تامین رفاه نسبی و استاندارد سطح زندگی است ، هزینه‌های زندگی موارد زیادی از جمله مسکن ، خوراک ، پوشاک و... را شامل می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا ارزان ترین کشورها را بهتون معرفی کنم.

 

ارزانترین کشور برای زندگی

۱. پرتغال

پرتغال

پرتغال یکی از دوستانه‌ترین، راحت‌ترین و امن‌ترین کشورهای جهان است که در رده نخست بازنشستگی جهانی سالانه قرار دارد. یکی از خبرنگار بین‌المللی ساکن در پرتغال می‌گوید: بعد از بیش از هفت سال زندگی در اینجا، بارها از من سوال شده که چرا پرتغال را برای زندگی انتخاب کرده‌ای؟ آب‌وهوای معتدل، ایمنی بالا و غذا و نوشیدنی‌های عالی. اما دلیل واقعی آن، احساس رفاه کاملی است که ما در اینجا تجربه می‌کنیم.

بدون هزینه به این کشور ها سفر کن + توضیحات

پرتغال یکی کشورهای لیست ارزانترین کشور برای زندگی و مقرون‌به‌صرفه‌ترین کشورهای اروپای غربی است و مهاجران آمریکایی معمولا می‌دانند که هزینه‌های آنها حدود یک سوم هزینه ایالت‌ها است. در لیسبون پایتخت این کشور، یک زن و شوهر می‌توانند با هزینه‌ای در حدود ۲۲۰۰ دلار در ماه راحت زندگی کنند و این هزینه برای یک فرد مجرد بسیار کمتر است.

هزینه‌های غذا به طور کلی کم است. بسیاری از شهرهای پرتغال از جمله لیسبون، بازارهای سنتی بزرگ و پررونق و همچنین سوپرمارکت دارد. بودجه موادغذایی یک زوج بسته به انتخاب آن‌هاست و گاهی می‌تواند خیلی پایین باشد؛ چون برخی اقلام محلی ارزان هستند.

پرتغال ارزانترین کشور برای زندگی است و تسهیلات از جمله برق، گرمایش، آب و جمع‌آوری زباله، برای یک آپارتمان میان‌رده می‌تواند به طور متوسط ​​حدود ۸۰ دلار در ماه باشد. شاید لازم باشد در زمستان نسبتا معتدل پرتغال، آپارتمان خود را گرم کنید. اگر در جنوب پرتغال زندگی می‌کنید، احتمالا در ماه‌های گرم تابستان تهویه مطبوع می‌خواهید که باعث افزایش قبض برق شما می‌شود.

 

۲. پاناما

پاناما

پاناما کشوری گرمسیر با واحد پول دلار آمریکا است و هزینه‌های مالیاتی کمی دارد. جمعیت انگلیسی زبان بسیاری از جمله پزشکان زبردست، در این کشور زندگی می‌کنند. اینترنت پرسرعت، پوشش مخابراتی، برق و آب و… اینجا کیفیت قابل توجهی دارند. پانسون معروف کشور، Pensionado، اقامت آسان را برای مهاجران فراهم می‌کند. پاناما در گروه ارزانترین کشور برای زندگی است.

با زندگی در پاناما، از مزایای اقتصاد در حال توسعه برخوردار خواهید شد. جایی که هنوز می‌توانید با یک یا دو دلار تاکسی بگیرید یا با چند دلار مدل مو خود را تغییر دهید. یک شام برای دو نفر در بهترین رستوران‌های شهر پاناما ۳۰ دلار هزینه دارد.

۷ شغل پر درآمد در کانادا برای ایرانیان + مبلغ درآمد ماهیانه

هزینه‌‌های یک زوج در پاناما سیتی به عنوان یکی از کشورهای ارزانترین کشور برای زندگی ماهانه حداقل ۱۷۰۰ دلار است. این بودجه برای یک مجرد حدود ۲۰-۳۰ درصد کمتر است. اگر پاناما سیتی را ترک کنید، هزینه‌های زندگی حتی مقرون‌به‌صرفه‌تر هم می‌شود. در ولکان، یک زوج می‌توانند با بودجه ماهانه ۱۵۰۰ دلار زندگی آرامی داشته باشند. اینجا اگر درآمد خود را در کشورهای دیگر به دست آورید، مالیات بر درآمد نخواهید داشت.

 

۳. کاستاریکا

کاستاریکا

کاستاریکا هر ساله رقیب اصلی لیست ارزانترین کشور برای زندگی بعد از بازنشستگی است. دلایل زیادی برای دوست داشتن این گوهر زیبا و خیره‌کننده آمریکای مرکزی وجود دارد. مراقبت‌های پزشکی مقرون‌به‌صرفه، اقلیم مناسب، طبیعت فراوان، افراد محلی گرم، روند اقامت مستقیم به علاوه پیشگامانی که قبلا راه را هموار کرده‌اند. کاستاریکا همچنین از تجمل حسرت‌برانگیز صلح و ثبات برخوردار است، که برای بسیاری از کشورهای منطقه غیرمعمول است. این کشور در سال ۲۰۲۰، جشن ۷۱امین سال لغو ارتش را برگزار می‌کند. این کشور بزرگترین دموکراسی بدون نیروی نظامی است.

اکثر مهاجران آمریکایی، کانادایی و اروپایی در کاستاریکا هزینه‌های کمتری نسبت به کشور‌های خود دارند. از بسیاری جهات کاستاریکا بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از وطنشان است.

در این کشور که در لیست ارزانترین کشور برای زندگی قرار دارد، برای افرادی که به داروهای تجویز شده نیاز دارند، داروهای رایج را می‌توان به راحتی در یکی از چندین داروخانه یافت که برای بسیاری از آنها نسخه لازم نیست. برای بیماری‌های شایع، می‌توانید از پزشک مقیم در داروخانه، راهنمایی بخواهید و سپس داروی توصیه شده را خریداری کنید.

امن ترین کشور ها برای سفر خارجی خانم ها ! + عکس

غذای رستوران‌های کاستاریکا خوشمزه، ساده و مقرون‌به‌صرفه است. یک نوشابه محلی، یک وعده غذایی گوشت، برنج، لوبیا، سالاد و سبزیجات را با قیمت ۵/۴ دلار به مشتریان خود عرضه می‌کنند. اگر غذای بدون گوشت بخورید، این مبلغ فقط کمی بیشتر می‌شود.

۴. مکزیک

مکزیک

مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا، سواحل خیره‌کننده، مناظر فرهنگی پرجنب‌وجوش و هزینه‌های پایین، مکزیک را در لیست ارزانترین کشور برای زندگی قرار داده است. این کشور برای هر سلیقه‌ای، چیزی برای عرضه دارد. اقیانوس‌های زیبا و گرم، دریاچه‌های گرمسیری کاملا شفاف، زمین‌های زراعی حاصلخیز، کوه‌های معتدل و با شکوه، بیابان‌های بسیار زیبا، شهرهای کوچک یا سطح بالا و کاملا راحت.

هزینه زندگی در مکزیک بسیار کم است. در واقع، بسیاری از مناطق در کشور وجود دارد که می‌توان با درآمد چک تامین اجتماعی، ماهانه زندگی شگفت‌انگیزی داشت. هنگامی که نرخ ارز رایج را از دلار به پزو تبدیل کنید، این وضعیت حتی بهتر هم می‌شود. یک زوج بسته به موقعیت مکانی، از جمله اجاره و مراقبت‌های بهداشتی، می‌توانند ماهیانه با هزینه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار در ماه زندگی کنند.

۵. کلمبیا

کلمبیا

کلمبیا ستاره در حال ظهور آمریکای جنوبی است. برای چندین سال گذشته به دلیل هزینه پایین زندگی، در رتبه‌بندی بالایی از فهرست ارزانترین کشور برای زندگی قرار گرفته است. مناظر خیره‌کننده، مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهانی، نزدیکی به ایالات متحده و مردم گرم و خوش‌برخورد کلمبیایی از مزایای زندگی در این کشور است.

هزینه‌ها در اینجا بسیار ارزان‌تر از ایالات متحده است. می‌توانید بیرون بروید و صبحانه یا ناهار خود را با ۴ دلار، یا یک شام خوب را با ۸ دلار بخورید. گرفتن ویزای بازنشستگی برای زندگی در کلمبیا نیز بسیار آسان است. برای یک زوج ماهانه ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار نیاز است، این مبلغ برای یک فرد مجرد کمتر است.

 

منبع: علی بابا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر