خدمات رایگان در دبی | لیست خدمات رایگان در دبی

با این خدمات رایگان در دبی هزینه هاتو نصف کن!

در ادامه مطلب شمارو با خدمات رایگان در دبی آشنا میکنیم که نباید پولی به ازاشون پرداخت کنید!

دبی
ویکی گردی:

ویکی گردی : دبی یکی از مدرن‌ترین و لاکچری ترین شهرهای دنیا از نظر گردشگران است و نه تنها ساکنان آسیا برای تفریح به این شهر می‌روند حتی اروپائیان زیادی هم برای گشت و گذار آنجا را انتخاب میکنند!  خدمات رایگان در دبی و تفریحات ارزان دبی هم کم نیستند؛از جمله خدمات رایگان در دبی میشود به موزه های آن، آبنمای زیبا، کویر گردی و ... اشاره کرد! در ادامه همراه ما باشید تا در ویدیویی شما رو با دیگر خدمات رایگان در دبی آشنا کنیم!

 

 خدمات رایگان در دبی 

اگه فیلم براتون باز نمیشه، فیلتر شکن رو خاموش کنید! 

 

1- آبسردکن های رایگان

2- نان رایگان

3- سرویس های تمیز و عمومی رایگان 

4-لیزر شو دبی

5- آبنمای دبی 

6- موزه های دبی 

7- بازدید از نمایشگاه و موزه های محلی دبی 

8- سینمای رایگان در دبی

 انواع و اقسام سینماهای چند بعدی در دبی وجود دارد که قاعدتا برای ورود و تماشای فیلم در آن‌ها باید هزینه ای را پرداخت نمایید اما در اینجا راهی را معرفی می‌کنیم که بتوانید رایگان در دبی فیلم ببینید. هر هفته در روز یکشنبه در شهر برج هرمی وافی می‌توانید به صورت رایگان فیلم تماشا کنید و با دوستان و آشنایان در فضای باز به سینما بروید. سینمای رایگان وافی مال یکی از تفریحات رایگان دبی است که در فضای باز فیلم‌ نمایش می‌دهد.

9- شرکت در جشنواره‌ها

در شهر دبی در فواصل زمانی مختلف و بنابر مناسبت‌های گوناگون جشنواره‌های مختلفی برپا می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها جشن شتررانی یا شترسواری است. در این رقابت‌ها علاقه‌مندان با سوار شدن بر شتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شترسواری در امارات ریشه‌ای دیرینه دارد و برپایی این جشن برای زنده نگاه داشتن سنت‌های قدیمی اعراب است. علاوه بر جشنواره‌ها امکان دارد برخی شب‌ها شو و جشن‌های شبانه نیز در دبی برگزار شود. فستیوال موسیقی جاز، فستیوال عروس دبی، جشنواره غذا و فستیوال بین‌المللی فیلم برخی از این جشنواره‌هاست. البته ناگفته نماند تمامی این جشنوار‌ه‌ها کاملاً رایگان نیستند اما معمولا هزینه کمی دارند.

 

10- فلامینگوها در پناهگاه حیات وحش راس‌الخور 

در پناهگاه حیات وحش راس الخور تعداد زیادی از گونه‌های پرندگان زندگی می‌کنند که می‌توانید بدون پرداخت هزینه آن‌ها را در زیستگاه طبیعی خود تماشا کنید. به پرندگان در ساعات مشخصی غذا داده می‌شود در نتیجه امکان بازدید پرندگان از نزدیک برای بازدیدکنندگان وجود دارد. همچنین بخش‌هایی برای بازدیدکنندگان تعبیه شده که دارای سایبان و تهویه مطبوع هوا است. در این پناهگاه چیزی حدود ۲۷۰ گونه جانوری زندگی ‌می‌کنند. 

آدرس: Ras Al Khor Flamingo Hide Viewing Area

ساعات بازدید: شنبه تا پنجشنبه:7:30 تا 17:30 و جمعه 14:00 تا 17:30

شماره تماس: 6831-606-4-971+

11- گالری‌های هنری دبی

در گالری‌ها دبی بهترین آثار هنرمندان دبی و دیگر مناطق اطراف به نمایش گذاشته می‌شود.  خرید این آثار از گالری‌های هنری دبی،‌ هزینه‌ای هنگفت دارد اما بازدید از این گالری‌ها کاملا رایگان است. می‌توانید با حضور رایگان در گالری‌های هنری دبی، به تماشای مجانی این آثار بنشینید.

12- دریاچه القدره

 پیک‌‌نیک در ساحل دریاچه القدره تفریحی ساده و ارزان در دبی است. این ساحل جاهای دیدنی فراوانی دارد که می‌توانید ساعت‌ها در آن وقت بگذرانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر