تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس مشهد

زلزله مدارس این استان ها را تعطیل کرد!!! + جزئیات تعطیلی مدارس

جزئیات کامل در خصوص تعطیلی مدارس را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

جزئیات کامل تعطیلی مدارس  و علت آنرا در ادامه این گزارش بخوانید. وقوع زلزله 6.3 ریشتری ساعت 4:30 امروز مردم را به خیابان ها کشاند و باعث تعطیلی مدارس شد. توضیحات بیشتر در مورد تعطیلی مدارس و زلزله را در ادامه بخوانید.

مدیر آموزش و پرورش تایباد خراسان رضوی گفت: مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز، چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

محمود افخم پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به جهت کاهش اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنان و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان تایباد۰ اتخاذ شده است.

زلزله 6.3 ریشتری مشهد مردم را به خیابان ها کشاند + فیلم

وی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصر نیز با تصمیم شورای آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان تایباد طی امروز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، زلزله نسبتا شدیدی ساعت چهار و ۱۱ دقیقه بامداد امروز مشهد و شهرستانهای شرقی خراسان رضوی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، قدرت این زمین لرزه را ۶.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین و محل وقوع آن را شهر "زنده جان" در ولایت هرات افغانستان عنوان کرده است که شدت این زمین لرزه در مشهد و شهرهای شرقی خراسان رضوی هم احساس شد.

زنده جان در ۱۳۰ کیلومتری شهر تایباد و ۸۰ کیلومتری مرز ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، پس از وقوع این زمین لرزه ساکنان شهرستانهای شرقی خراسان رضوی از جمله تایباد، تربت جام و خواف سراسیمه از منازل خارج شده و در فضای بیرونی منازل یا داخل خودروها پناه گرفته اند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد با ۳۶ هزار دانش آموز و ۲۰۶ فضای آموزشی در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر