بوت | مدل بوت | انواع بوت

این بوت ها امسال ترند شده! | پاییز امسال این بوت ها رو بپوش! + عکس

انتخاب بوت، نیم بوت و چکمه مناسب، نقش بسیار مهمی در استایل زمستانی شما دارد. در اینجا شیک ترین مدل های بوت ترند سال رو بهتون معرفی می کنم.

بوت و چکمه
ویکی گردی:

با آمدن فصل پاییز و زمستان، خانم‌هایی که به تیپ و استایلشان اهمیت می‌دهند، به دنبال مدل‌های بوت، نیم بوت و چکمه‌هایی می‌گردند که ترند سال باشند و با پوشیدن آن‌ها یک استایل جذاب و خیره‌کننده را بسازند. چکمه‌ها و بوت‌های زنانه انواع مختلفی دارند پس برای انتخاب یک بوت زیبا و مناسب باید ابتدا تصمیم بگیرید که قصد استفاده از چه استایلی را در پاییز و زمستان دارید و سپس بوت مناسب با آن استایل را انتخاب کنید.

نیم بوت چلسی زنانه

نیم بوت چلسی

نیم بوت‌های چلسی یکی از انواع بسیار معروف بوت‌ها هشتند که در زمان ملکه ویکتوریا توسط طراحان بریتانیایی تولید شده است. نیم بوت‌های چلسی بدون بند بوده و پاشنه‌های کوتاهی نیز دارند. راز محبوبیت این مدل نیم‌بوت در سادگی و راحتی آن است. برای ست کردن این کفش‌ها با لباس‌های خود کار سختی در پیش ندارید و تقریبا می‌توانید تمامی لباس‌های پاییزه خود را با نیم بوت چلسی ست کنید.

چند نکته مهم که در خرید بوت زنانه باید دقت کنید  + عکس

بوت‌های چلسی بسیار متنوع و مدرن هستند و از مدل‌های جذاب و راحت از جنس جیر تا مدل‌های کلاسیک چرم را شامل می‌شوند. این بوت‌ها انتخاب‌های بسیار عالی برای داشتن استایل غیررسمی، نیمه رسمی و رسمی هستند.

ویژگی‌های نیم بوت چلسی عبارت‌اند از:

  1. معمولا پشت آن زبانه دارد که با کشیدن آن می‌توانید راحت بوت را بپوشید
  2. پاشنه‌اش تقریبا کوتاه است
  3. قسمت پنجه معمولا گرد است تا نوک‌تیز
  4. دو پنل کشی در دو طرف آن است.

نیم بوت آکسفورد زنانه

نیم بوت آکسفورد

نیم بوت‌های آکسفورد دارای سبک کلاسیک Classic هستند که هرگز از مد نمی افتند. نیم بوت‌های آکسفورد Oxford ظاهری رسمی دارند و دارای رویه اغلب طرح‌دار، چند تیکه بوده و بنددار هستند. این بوت‌ها با طرح خاص خود شاید انتخاب عموم مردم نباشد، اما چنانچه آن را با شلوار جین جذب ست کنید قطعا می‌توانید تمامی نگاه‌ها را به خود خیره کنید.

بوت بلند زنانه

بوت بلند زنانه

اگر علاقه دارید تا کفشی بخرید که در روزهای برفی زمستان هم از آن استفاده کنید بوت‌های بلند‌ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مدل از کفش‌ها بسیار جذاب بوده و به علت آن که عموما در طراحی آن از رنگ‌های براق استفاده می‌شود جلوه ویژه و خیره کننده‌ای دارند که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای داشتن یک استایل جذاب می‌توانید از یک جفت بوت بلند چرمی استفاده کنید. این بوت‌ها برای استایل‌های مجلسی و رسمی کاملا مناسب هستند.

بوت های سربازی

بوت سربازی

این مدل بوت‌ها همانطور که از اسمشان مشخص است بسیار شبیه به پوتین‌هایی است که آقایان در خدمت سربازی به پا می‌کنند. دخترخانم‌هایی که تیپ و استایل اسپورت دارند بیشتر از این مدل بوت‌ها استفاده می‌کنند. این نوع بوت‌ها حس قدرت و جسارت را در استایل شما به نمایش می‌گذارد. گاهی اوقات، بوت‌های سربازی را در استایل‌های هنری و سنتی هم می‌بینید اما این نوع بوت‌ها به هیچ وجه در یک استایل رسمی و مجلسی و خانمانه جایی ندارند.

چکمه‌های جورابی

چکمه جورابی

چکمه‌های جورابی از دهه 90 میلادی به یادگار مانده‌اند. این مدل چکمه‌ها از آن زمان تا به حال بارها مد شده و از مد افتاده‌اند و بارها در جنس‌ها و رنگ و طرح‌های مختلف طراحی شده‌اند. امروزه نوع چرم این مدل چکمه‌ها بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. این مدل چکمه‌ها هم با پاشنه‌های تخت و اسپورت و هم با پاشنه‌های بچه‌گربه‌ای یا بلند در بازار موجود هستند که با توجه به سلیقه و نوع استایلتان می‌توانید مناسبترینشان را انتخاب کنید.

پوشیدن چکمه‌های جورابی به خانم‌هایی که قد کوتاه و متوسطی دارند بیشتر پیشنهاد می‌شود. آن‌ها می‌توانند این مدل چکمه را با پالتوهای کوتاه در یک استایل مونوکروم ست کرده و قد خود را کشیده‌تر نشان دهند.

نکته‌ای که باید هنگام خرید این چکمه‌ها به آن دقت کنید، این است که سایز چکمه و ساق آن مناسب سایز ساق پاهایتان باشد و کاملا جذب پاها شود زیرا اگر کمی آزاد و گشاد باشد، جلوه‌ی جالبی نخواهد داشت.

چکمه‌های تخت

چکمه تخت

شاید بتوان چکمه‌ها و بوت‌های تخت را یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین چکمه‌ها و بوت‌های زنانه به شمار آورد. این نوع چکمه‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود هستند، هم مناسب استفاده در یک استایل کژوال هستند و هم می‌توان آن‌ها را با یک استایل رسمی پوشید. بوت‌های پاشنه تخت می‌توانند ساق‌بلند یا ساق‌کوتاه، بنددار یا بدون بند، زیپ‌دار یا ساده باشند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر