افغانستان | مهاجرین افغانستان | اخراج مهاجرین افغانستان از ایران

حمله مردم قزوین به خانه مهاجرین افغانستان با چوب و چماق + فیلم

ویدیویی عجیب از حمله‌ی افرادی چماق‌ به دست به منازل برخی از اتباع افغانستان ساکن در قزوین که در فضای مجازی منتشر شده است. که در ادامه میتوانید تماشا کنید

افغانستان
ویکی گردی:

چند روزی میشود که خبر اخراج مهاجرین افغانستان در ایران بر سر زبان ها افتاده است. و مردم ایران در برخی از شهر ها خواهان اخراج مهاجرین افغانستان شده اند و شعار و تظاهرات سر داده اند. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی فیلمی از حمله مردم قزوین به خانه های مهاجرین افغانستان را می توانید تماشا کنید.

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

فرمانده انتظامی قزوین از بازداشت عوامل حمله به برخی منازل اتباع خارجی در شهر اقبالیه این استان خبر داد

ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قزوین بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و بازداشت ۱۹ متهم در این زمینه شدند

سردار علی ابراهیمی شامگاه جمعه با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی از حمله تعدادی از افراد خودسر به محل سکونت اتباع خارجی در شهر اقبالیه که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی فوری پلیس در جهت شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه خبر داد.

ثبت نام کارت شناسایی اتباع خارجی 1402 آغاز شد؟ + نحوه ثبت نام

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قزوین بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و بازداشت ۱۹ متهم در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی، شدند خاطر نشان: کرد پلیس با هرگونه رفتار خلاف قانون و ساختار شکنانه که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شود قاطعانه برخورد و به هیچ شخص و گروهی اجازه نا امنی نخواهد داد.

اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین با ۷۰ هزار نفر جمعیت در هشت کیلومتری شهر قزوین قرار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر