عادل فردوسی پور | مصاحبه عادل فردوسی پور | مصاحبه عادل فردوسی پور با همایون شجریان

هنر نمایی جذاب عادل فردوسی پور! | گپ و گفت عادل فردوسی پور و همایون شجریان!

در ادامه این مطلب در ویدیویی مصاحبه عادل فردوسی پور با همایون شجریان و هم چنین پیانو زدن عادل را مشاهده خواهیم کرد!

مصاحبه فردوسی پور و شجریان
ویکی گردی:

در تازه‌ترین قسمت برنامه «۳۶۰» عادل فردوسی‌ پور مقابل همایون شجریان نشست و یکی از متفاوت‌ترین و دلنشین ترین مصاحبه های سال‌های اخیر رقم خورد، این خواننده محبوب کمتر حاضر به گفت‌وگو می‌شود اما در این برنامه مصاحبه کاملی انجام داده که به زودی بر بستر پلتفرم‌های «فوتبال ۳۶۰» منتشر خواهد شد. هم چنین عادل فردوسی پور قطعه خواب‌های طلایی اثر مشهور جواد معروفی را نیز در این گفت و گو نواخت! در ادامه این مطلب ویدیویی از گفت و گوی همایون شجریان و عادل فردوسی پور را به شما نشان میدهیم! 

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و همایون شجریان اتفاق خبرسازی بود که در ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی بحث و گفت‌وگوهایی را ایجاد کرده است.

خنده دارترین خاطرات عادل فردوسی پور از سفرش به مشهد + فیلم

به گزارش انصاف ورزشی، عادل فردوسی‌پور که در سال‌های اخیر از اجرا و گزارشگری در تلویزیون محروم شده است با فوتبال۳۶۰ نام و برند خود را در فضای رسانه‌ای و ورزشی حفظ کرده است.

او در تازه‌ترین فعالیت خود میزبان همایون شجریان بوده است. این خواننده‌ی محبوب که اهل فوتبال است در این گفت‌وگوی جذاب به پرسش‌های فردوسی‌پور پاسخ داده است.

وقتی بازیگر معروف برای عادل فردوسی‌ پور رپ می خونه + فیلم

فرزند استاد محمدرضا شجریان در این گفت‌وگو می‌گوید که فوتبال را با برنامه‌ی نود دنبال می‌کرد.

نود عادل فردوسی‌پور با تصمیم مسئولان تعطیل شد و فوتبال ۱۲۰ دیگر برنامه‌ی ورزشی که از سوی فردوسی‌پور برای صداوسیما تهیه می‌شد نیز در ماه‌های اخیر به نقطه‌ی پایان رسیده و تولید آن به تیم دیگری سپرده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر