هاستل های مشهد | معرفی هاستل های مشهد | آدرس هاستل های مشهد

معرفی بهترین هاستل های مشهد + عکس و آدرس

​انتخاب هاستل در مشهد برای اقامت یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر است. ویکی گردی در این مقاله هاستل های مشهد را برای اقامتی خوش به شما معرفی می کند.

هاستل های مشهد
ویکی گردی:

بهترین هاستل های مشهد کدومن؟ خیلی از هاستل های مشهد هستن که مردم زیادی بهشون مراجعه میکنن و به دلیل تمیز و بودن و ارادئه خدمات عالی به مشتریان جزو بهترین هاستل های شهد شناخته می شن. در ادامه این مطلب از سایت ویکی چند تا از بهترین هاستل های مشهد رو بهتون معرفی میکنیم.

معرفی هاستل های مشهد

هتل آپارتمان مهرشاد مشهد

این هتل آپارتمانی که از آپارتمان های تازه ساز و جدید است که در خیابان امام رضا سی و هشت واقع شده است. یکی از مزایای این هتل آپارتمان این است که بسیار نزدیک به حرم می باشد. این مجموعه یکی از جدیدترین هتل آپارتمان هایی می باشد که در نزدیک حرم ساخته شده و سیزده واحد دارد به طور کل هم هفتاد نفر ظرفیت را دارا می باشد.

از امکانات این هتل ارزان قیمت می توان به پارکینگ مناسب، لاندری، واحد های مبله، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش، گرمایش و آسانسور اشاره کرد. هزینه این هتل ها به ازای یک شب صد هزار تومان می باشد که البته این قیمت قابل تغییر است. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید و عکس های این هتل آپارتمان را نیز مشاهده کنید.

هاستل های مشهد

هتل آپارتمان پارمیس مشهد

این هاستل به حرم امام رضا بسیار نزدیک است و از این جهت برای افرادی که به قصد زیارت به مشهد می آیند خیلی مناسب است. همه امکانات معمولی که از یک هاستل انتظار می‌ رود پارمیس همه را در خود جای داده است. پارمیس یکی از هاستل هایی است که اگر به صورت آنلاین رزرو کنید هزینه آن کمتر از ۱۰۰ تومان می شود.

هاستل های مشهد

کارون نو‌ مشهد

این مهمانپذیر در میدان طبرسی واقع شده و حدوداً بیشتر از ۲۰ سال است که سابقه پذیرایی از افراد را دارد. این هتل آپارتمان دارای شانزده اتاق است و چهار طبقه دارد. تنها نکته ای که در رابطه با این هاستل ها وجود دارد نداشتن پارکینگ اختصاصی می باشد وگرنه هیچ مشکل دیگری ندارد و هزینه آن بسیار مناسب است.

هاستل های مشهد

اسپینو

یکی دیگه از هتل آپارتمان های خوب مشهد، اسپینو نام دارد چرا که این هتل آپارتمان ویژگی‌های بسیار جذابی را نسبت به دیگر هتل آپارتمان ها دارا می باشد. این هتل آپارتمان دارای ۳۵ ظرفیت است و در سال ۱۳۹۳ ساخته شده است. آدرس این هتل آپارتمان در خیابان عنصری می باشد و امکاناتش بسیار شبیه به هتل است. اگر افراد هزینه را جداگانه پرداخت کنند حتی می‌توانند از سونا و جکوزی نیز برخوردار شوند.

رزرو هاستل در مشهد چگونه ممکن می شود؟

رزرو هاستل در مشهد را می توان با استفاده از سایت های موجود انجام داد و یا به صورت حضوری به هاستل های مد نظر خود در مشهد مراجعه کرد و از این طریق آن ها را برای مدتی رزرو کرد. رزرو هر یک از هاستل ها بسته به این است که شما می خواهید نزدیک حرم باشید و یا از نظر مکانی هیچ مشکلی نداریم و فقط کیفیت مد نظرتان است.

آدرس هاستل در مشهد

همانطور که می‌ دانید هاستل ها در مشهد به طور معمول بیشتر در اطراف حرم امام رضا می باشند اما در نقاط دیگر شهر مشهد نیست وجود دارند. یکی از هاستل ها در خیابان امام رضا، خیابان عنصری و خیابان طبرسی می باشد. هاستل های اطراف حرم هزینه هایشان به نسبت دیگر هاستل ها مناسب تر می باشد و هاستل های موجود در اطراف حرم از لحاظ کیفیتی نسبت به هاستل ها در مرکز شهر از کیفیت زیادی بر خوردارند.

هاستل های مشهد

بهترین هاستل در نزدیکی حرم

هتل های زیادی هستند که در اطراف حرم از کیفیت مطلوبی برخوردارند اما شاید هر هر یک از آنها یک نقص و مشکلی داشته باشند مثلاً هاستل کارون نو مشهد دارای ۱۶ اتاق است و از جهت کیفیت کاملاً مطلوب می باشد اما دارای پارکینگ اختصاصی برای هر شخص نیست که شاید همین پارکینگ برای فردی یکی از ملاک های مهم باشد. هاستل اسپینو که در خیابان عنصری واقع شده یکی از هاستل های تازه تاسیس است که شباهت زیادی با هتل دارد و توانسته امکانات زیادی را در اختیار افراد قرار دهد و جز بهترین هاستل ها شود.

هاستل های مشهد

حداقل قیمت هاستل در مشهد چقدر است؟

حداقل قیمت های هاستل در در مشهد شبی ۱۰۰ تومان می باشد که البته این قیمت بسته به مکان هاستل و کیفیت آن متغیر است. می‌ توان گفت قیمت هاستل نسبت به قیمت هتل های ۵ ستاره فوق العاده کمتر است افراد بیشتر تمایل دارند تا به هاستل بروند تا اینکه چند میلیون هزینه کنند و فقط اتاق اختصاصی داشته باشند.

منبع: سایت مشاور املاک مشهد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر