هتل المپیک قم | هتل های 4 ستاره قم

رزرو آنلاین هتل المپیک قم + آدرس و تلفن

هتل المپیک قم با داشتن تجهیزات مناسب و پرسنل با تجربه، یکی از بهترین هتل‌های در صنعت هتل‌داری قم به شمار می‌رود.

هتل المپیک قم
ویکی گردی:

هتل المپیک قم در سال 1386 شروع به کارکرد و در حال حاضر یکی از بهترین هتل های قم به شمار می رود. همجواری هتل المپیک قم و فاصله کم آن از مراکز مهم دیگر، آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره قم تبدیل شده کرده است. این هتل 4 ستاره دارای 9 طبقه و 41 واحد اقامتی مجهز می باشد که بیشتر این واحدها چشم اندازی بی نظیر از حرم حضرت معصومه(س) دارند. هتل المپیک قم مفتخر است با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین المللی نظر میهمانان عالی رتبه سیاسی و تجاری زیادی را به خود جلب نماید. رستوران، کافی شاپ، پارکینک و تالار پذیرایی از امکانات این هتل 4 ستاره به شمار می روند.

اتاق های هتل المپیک قم

هتل المپیک قم در ساختمان بزرگ 9 طبقه‌اش دارای 40 واحد اقامتی لوکس و راحت است. اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های دوخوابه چهار تخته و پنج تخته انواع واحدهای اقامتی هتل المپیک قم را تشکیل داده‌اند.در تمام اتاق‌ها امکانات و تجهیزات کامل و به‌روز قرار داده شده است و سوئیت‌ها دارای متراژ بیشتر، فضای خواب و نشیمن مجزا و آشپزخانه بدون امکان پخت و پز هستند.

هتل المپیک قم

امکان پذیرش نفر اضافه در هیچ‌یک از  واحدهای این هتل فراهم نبوده و اقامت کودکان زیر 7 سال در هتل المپیک قم رایگان است. فراموش نکنید که با رزرو هتل المپیک قم از سفرانه صبحانه مفصل و خوشمزه این هتل همراه با اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها و لابی به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هتل المپیک قم

قیمت اتاق در هتل المپیک قم

از نظر قیمت هتل المپیک قم در زمره هتل‌های اقتصادی و قیمت مناسب قم قرار می‌گیرد. در مقایسه با دیگر هتل‌های 4 ستاره قم و با توجه به لوکس و مجلل بودن هتل، امکانات کامل و موقعیت خوب جغرافیایی نرخ رزرو هتل المپیک قم بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

هتل المپیک قم

امکانات هتل المپیک قم

هتل در مجموع دارای 40 اتاق و سوئیت مجهز به امکانات کامل رفاهی است. ازجمله این امکانات می‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون، صندوق‌امانات، چای‌ساز، یخچال، مینی‌بار و سرویس‌بهداشتی اشاره کرد. سوئیت‌ها علاوه بر موارد فوق آشپزخانه، مبلمان و میز ناهارخوری هم دارند. همچنین روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) به صورت ۲۴‌ساعته در این هتل فراهم است. 

اگر با اتومبیل شخص سفر کرده‌اید می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. اینترنت وای‌فای هم در فضای هتل در دسترس است. در صورت نیاز یک کافی‌نت هم در هتل موجود است. از دیگر تسهیلات ارائه شده در هتل المپیک قم می‌توان به خدمات خشک‌شویی، انبار چمدان و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره کرد.

هتل المپیک قم

رستوران و کافی شاپ هتل المپیک قم

رستوران «الماس» با پرسنل مجرب و ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی ‌است. همینطور برای برای گپ و گفت‌های دوستانه، قرارهای کاری و البته صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌توانید از لابی بزرگ و شیک هتل واقع در طبقه همکف استفاده کنید. لابی باشکوه و مجلل هتل المپیک قم نیز دارای یک کافی‌شاپ دنج و دلپذیر است. در این کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه را در محیطی جذاب میل نمایید.

هتل المپیک قم

تالار هتل المپیک قم

هتل المپیک قم دارای دو تالار پذیرایی مجزا ویژه بانوان و آقایان مجهز به سیستم حرفه‌ای نور، و صدا و تصویر جهت برگزاری انواع همایش‌، سمینار، جشن‌ و مراسم عروسی است. تالار زمرد (تالار آقایان) واقع در طبقه اول بوده و تالار فیروزه (ویژه بانوان) واقع در طبقه دوم علاوه بر امکانات تالار زمرد دارای اتاق عقد اختصاصی و سن مکان زیبایی را جهت انجام مراسم به شما هدیه می‌دهد.

هتل المپیک قم

فاصله هتل المپیک قم

فاصله تا حرم حضرت معصومه : دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد جامع: ۳ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار قم: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا خیابان 19دی: ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری سیرنگ: ۵ دقیقه با خودرو

فاصله تا مدرسه فیضیه : ۴ دقیقه با خودرو

فاصله تا مجتمع تجاری عصر جدید : ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا سینما ونوس : ۹ دقیقه با خودرو

فاصله تا ایستگاه مترو معصومیه : ۸ دقیقه با خودرو

هتل المپیک قم

قوانین هتل المپیک قم

قوانین عمومی

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته، به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، امکان‌پذیر است.

قوانین خردسال

در صورتی که سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

رزرو هتل المپیک قم

www.iranhotelonline.com

آدرس المپیک قم

قم، چهارراه شهدا، خیابان معلم

تلفن هتل المپیک قم

02537831881

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر