کوچکترین شهر | شهرهای کوچک جهان | معرفی کوچکترین شهرهای جهان

فسقلی ترین شهرهای زیبا در دنیا | ماجراجویی در کوچکترین شهرهای جهان + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی قرار بر این است که 5 تا از کوچک‌ ترین شهرهای جهان را به شما معرفی کنیم.

کوچک ترین شهر های زیبا در دنیا
ویکی گردی:

شهرهای بزرگ به واسطه تعداد زیاد ساکنین و جاذبه های شناخته شده هرچه بیشتر گردشگران را به سوی خود جلب می کنند. اما در مقابل، کوچکترین شهرهای جهان نیز می توانند جذاب و جالب توجه باشند. چگونگی تعریف "کوچک‌ترین" و "شهر" به برخی پاسخ های غیرمعمول برای پرسش کوچک‌ ترین شهرهای جهان منجر می شود. اما در ادامه قصد داریم با پنج تا از کوچکترین شهرهای جهان از نظر مساحت و جمعیت بیشتر آشنا شویم.

1. شیراکاوا ، ژاپن

جمعیت: 1630

در طول زمستان، شیراکاوا شبیه ایده‌آل افلاطونی یک روستای کریسمس کوهستانی است که در امتداد رودخانه‌ای سرد و شفاف، جدا شده در بالای کوه قرار دارد. اگر به آنجا بروید خواهید دید که در نگاه اول خانه های شیرینی زنجفیلی در واقع ساختمان هایی با سقف کاهگلی گاشو زوکوری هستند.

زیباترین و رویایی ترین خیابان های رنگی جهان که عاشق شون میشی + عکس

این سازه‌ها که سقف‌های آن‌ها انبوهی از نی‌های بافته شده به طول سه فوت است که زاویه‌ای شبیه به دست‌های دعا دارند. به همین دلیل است که این دهکده در سال 1995 به عنوان میراث جهانی یونسکو در نظر گرفته شد. آن عطر جادویی که استشمام می‌کنید از اجاق‌هایی است که اینها را گرم می‌کنند. سازه های کاغذی برای ایجاد یک سرزمین فانتزی زمستانی. در تابستان، روستا از سفید به سبز تیره تبدیل می‌شود و گل‌های وحشی رنگارنگی که در خیابان‌ها قرار گرفته‌اند، عطر و بوی یک غذای پات‌پوری را به این مکان می‌دهند.

شیراکاوا ، ژاپن

 2. چسکی کروملوف، جمهوری چک

جمعیت: 12981

چسکی کروملوف فقط یک نقطه ی کوچک روی نقشه است.

دهکده ای با سقف سرخابی که در فرشی سبز رنگ گهواره شده و در حلقه S شکل رودخانه ولتاوا در جنوب بوهمیا قرار گرفته است. و برای قرن‌ها نمونه‌ای از زندگی روستایی کوچک است. ثروت معماری رنسانس، گوتیک و باروک را تحسین کنید که بهترین نمونه های آن در قلعه چشمگیر آن یافت می شود. جذابیت دنیای قدیم آن را که در بسته‌ای از خیابان‌های درهم، کوچه‌های سنگ‌فرش، و ساختمان‌هایی که با رنگ‌های زرد کم‌رنگ، سبز و صورتی پوشانده شده‌اند، می‌آید.

(ویدیو) عجیب ترین پل جهان که با دیدنش جا میخورید!

چسکی کروملوف، جمهوری چک

3. سانتا مادالنا، ایتالیا

جمعیت: 2166

این دهکده کوهستانی کوچک در دولومیت‌ احاطه شده توسط قله‌های ناهموار، پوشیده از برف، و تپه‌های نورد سبز مملو از رویاهای آلپ است. تیرول جنوبی، منطقه‌ای که شهر آن را خانه می‌نامد، به بخش جنوبی اتریش اشاره دارد و زمینه‌های تاریخی را نشان می‌دهد که چرا تابلوهایی در اینجا به زبان آلمانی، ایتالیایی و به زبان محلی لادین خوانده می‌شوند. غذاهایی که در تعداد انگشت شماری از رستوران ها پیدا خواهید کرد، ترکیب فرهنگی مشابهی است، و این شهر خوش منظره در داخل کشور نیز در زمستان بهشت ​​اسکی بازان است. مملو از زندگی شبانه نیست. هتل های زیادی ندارد. چند روزی بمانید، به چند کوهپیمایی بروید که فقط با یک سواری کوتاه فاصله دارند، و خود را در سکوت زیبا غرق کنید.

سانتا مادالنا، ایتالیا

4. بنف، کانادا

جمعیت: 7847

مخفیگاه کوه راکی ​​که بنف است، عمدتاً به خاطر پیست‌های اسکی‌اش شناخته می‌شود، چه برف روی زمین باشد یا نباشد، احساس جادویی می دهد. بانف علاوه بر اینکه نقطه دسترسی به پارک ملی به همین نام است که به خودی خود یکی از زیباترین مکان‌های کانادا است، یک استاد کلاس در جفت کردن یک برنامه سفر انباشته با مناظر کوهستانی تقریباً عالی است. به دامنه‌ها بروید، پارک ملی را ببینید، خرس‌ها و گوزن‌ها را در دریاچه‌های آلپ مشاهده کنید، یا در چشمه‌های آب گرم غوطه‌ور شوید و وقتی بدن خود را ارام کردید، با مراجعه به هتلی در دامنه تپه‌ای که شهرت جهانی دارد، همه چیز را تکمیل کنید. بیشتر شبیه یک قلعه است تا یک مکان معمولی برای اقامت.

شهر اسرار آمیزی که 10 هزار ساله زیر آب دفن شده + عکس

بنف، کانادا

5. سنت آیوز، کورنوال، بریتانیا

جمعیت: 11226

این دهکده ماهیگیری سابق، با جشنواره هنری تحسین‌شده در سپتامبر هر سال و گالری تیت، به یک پایتخت فرهنگی تبدیل شده است. اما اینها فقط اعمال تیتر هستند. چهار ساحل ماسه‌ای طلایی در سرچشمه قرار دارند، با شکاف‌های اقیانوس اطلس در یک طرف و آب‌های فیروزه‌ای در سوی دیگر. محله «داونالانگ» در کنار بندر، هزارتوی دلربا از کلبه‌های هیگلدی پیگلدی، فروشگاه‌های صنایع دستی بوتیک، و تعداد زیادی استودیو هنرمند است. می‌بینید، سنت ایوز چیزی دارد که هیچ معماری نمی‌تواند آن را تصور کند، که هیچ شهرساز نمی‌تواند آن را سفارش دهد: نور طبیعی با چنان عظمتی که مردم برای آن از اقیانوس‌ها عبور می‌کنند. این چیزی است که تقریباً یک قرن است که افراد خلاق را به این شهر می کشاند، از نام های پرفروشی مانند برنارد لیچ و باربارا هپورث تا علاقه مندان آماتوری که اولین مجموعه آبرنگ خود را به کار می برند.

این جزیره عجیب قلمروی گربه هاست!! + عکس

سنت آیوز، کورنوال، بریتانیا

 

منبع: تشریفات پرواز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر