هتل طلایی | هتلی که از طلا ساخته شده

تو این هتل حتی توالت هم از طلاست + عکس

صاحبان این هتل طلایی که هزینه هر شب اقامت در آن ۲۵۰ دلار است، امیدوارند هتل پر زرق و برق شان مهمانانی از همه قشر‌ها داشته باشد.

هتل طلایی
ویکی گردی:

 اولین هتل طلایی دنیا که حتی کارد و چنگال‌ها، فنجان‌ها، توالت فرنگی‌ها و استخر بی نهایت آن از جنس طلا است، معنای تازه‌ای به واژه "تجملاتی" بخشیده. هتل طلایی پنج ستاره Dolce Hanoi Golden Lake که در شهر هانوی، پایتخت کشور ویتنام واقع شده، ساخت آن چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه برده و مهمانان آن می‌توانند در وانی با روکش طلا حمام کنند، در استخر بی نهایتی طلاکاری شده ریلکس کنند و حیرت و تحسین را در سالن انتظار زر اندود شده آن تجربه کنند. در ادامه می تونین عکس های این هتل طلایی رو ببینید.

هتل طلایی

حتی نمای ساختمان هتل هم از یک تن طلا پوشیده شده.

هتل طلایی

 صاحبان این هتل که هزینه هر شب اقامت در آن ۲۵۰ دلار است، امیدوارند هتل پر زرق و برق شان مهمانانی از همه قشر‌ها داشته باشد.

Huu Duong رئیس گروه Hoa Binh که مالکیت هتل را دارد، می‌گوید این هتل می‌خواهد "مردم عادی وقتی برای گرفتن اتاق اینجا می‌آیند احساس فوق ثروتمند بودن کنند. "

او همچنین گفته: "در حال حاضر هیچ هتل دیگری مشابه این هتل در دنیا وجود ندارد. "

هتل طلایی

هزینه اقامت در اتاق‌ها نسبتاً پایین است، چون همه طلایی که در ساخت هتل از آن استفاده شده از منابع داخلی بوده، مسأله‌ای به کاهش هزینه‌های ساخت هتل کمک کرد.

Duong می‌گوید: "گروه ما یک کارخانه دارد که می‌تواند وسایل زر اندود تولید کند، به همین خاطر هزینه‌ی تجهیزات و اسباب و اثاثیه اینجا بسیار ارزان در آمد. ".

اما تنها لوازم و اثاثیه هتل نیستند که روکشی از طلا دارند، بلکه همه‌ی غذا‌هایی که در اینجا سرو می‌شود هم با "یک ماده‌ی سری از جنس طلا" مخلوط می‌شود.

هتل طلایی

علیرغم محدودیت‌هایی که تعطیلی‌های کرونایی به صنعت گردشگری ویتنام تحمیل کرده، Duong از اینکه توانسته هتل را امسال افتتاح کند خوشنود است و معتقد است که این هتل سال دیگر درآمد خواهد داشت.

هتل طلایی

مهمانان هر چند اندکی که تا کنون در این هتل اقامت داشته اند، از ویژگی‌های منحصر به فرد آن ابراز شگفتگی کرده اند

هتل طلایی

منبع: رویداد ۲۴
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر