سفر پاییزی | سفر پاییزی به شهر های اروپایی

6 تا از برترین شهرهای اروپایی برای سفر پاییزی + عکس

پاییز بهترین زمان سال برای کشف اروپا است. با ویکی گردی همراه باشید تا از بین بهترین شهر های اروپایی که به شما معرفی می کنیم مقصد مورد علاقتون رو برای سفر پاییزی پیدا کنید.

سفر پاییزی
ویکی گردی:

ویکی گردی: به فکر سفر پاییزی هستید و می خواهید به بهترین لوکیشن ها سفر کنید؟ پاییز بهترین زمان برای سفر به اروپا است. در فصل پاییز  بسیاری از پارک های طبیعی اروپا و مناظر دیدنی در این موقع از سال به طور ناگهانی تغییر شکل می دهند و برگ ها به رنگ زرد، نارنجی و قرمز در می آیند. در اینجا برخی از زیباترین شهرهای اروپایی را برای سفر پاییزی برایتان آورده ایم. برای آشنایی با لیست سفر پاییزی به اروپا با ویکی گردی همراه شوید.

 

پرتشایر در اسکاتلند، رنگارنگ ترین شهر اروپایی برای سفر در پاییز

لوکیشن خاص در پاییز

پرتشایر که اغلب از آن به عنوان کشور درختان بزرگ یاد می شود، یکی از باشکوه ترین شهرهای اروپایی برای تماشای رنگ های چشم نواز پاییزی بوده و طبیعت آن خیره کننده است. در اینجا، دریاچه ها و رودخانه ها طیفی از رنگ های طلایی و مسی که سراسر تپه های اطراف را پوشانده منعکس می سازند و تصویری شبیه به کارت پستال شکل می دهند.

شهرهای مرزی که تو پاییز حتما باید سفر کنی!

کامبریا ‌در انگلستان، پیاده روی در طبیعت پاییزی اروپا

بهترین مکان در پاییز

جالب است بدانید کامبریا یک شهرستان تشریفاتی است و شهری در آن وجود ندارد. سراسر زمین ها منطقه پر از دریاچه و درخت است و بلندترین قله های انگلستان نیز در همین منطقه قرار گرفته اند. منطقه دریاچه ای بریتانیایی ها مملو از زیبایی خیره کننده و مناظر باورنکردنی است که نور پاییز آن ها را دیدنی تر می کند.

این منطقه محلی فوق العاده مناسب برای پیاده روی و تماشای دریاچه هایی به رنگ طلا و مس در فصل پاییز است، تصاویری که به خاطر تلالو درخشان درختان در آب ایجاد می شوند. کامبریا محلی ایده آل برای تماشای رنگ های پاییزی و جنگل های انبوه مانند Grizedale Forest Park، محل رویش انواع کاج و راش با چشم انداز رو به کوه است. این جا کافه ها و رستوران های فوق العاده ای هم دارید که می توانید چند ساعتی را در آن ها بگذرانید.

لیست 8 تا از روستاهای پاییزی اطراف تهران + عکس

بروخه در بلژیک، چشم انداز پاییزی اروپا

لوکیشن پاییزی

شهر قرون وسطایی بروژ یا بروخه با ساختمان های قدیمی و تاریخیش که میانشان پر از درخت های سر به فلک کشیده است، به یکی از زیباترین و بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پاییز تبدیل می شود. رنگ های ساختمان ها و درختان در میان کانال های آب منعکس می شود و تصویری فوق العاده را برای عکاسی شکل می دهند.

اگر در ماه نوامبر به بروخه سفر کردید حتما به بازارهای فضای باز آن نیز سری بزنید. شکلات های داغ نوشیدنی آن نیز بسیار مشهورند و نباید نوشیدن فنجانی De Proeverie که بهترین شکلات داغ منطقه است را فراموش کنید.

بایرین در آلمان، بهترین چشم انداز آلپی در سفر پاییزی به اروپا

سفر پاییزی

استان بایرن در جنوب آلمان قرار گرفته و این جا محل تماشای زیباترین چشم اندازها از جنگل های بی پایان رشته کوه های آلپ است که سراسر به رنگ های مختلفی در آمده اند و جا به جایشان با برف های زودهنگام سفید پوش شده است. پاییز در این منطقه هنگام برگزاری انواع و اقسام فستیوال ها، فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز و طبیعت گردی است.

اسب سواری در دامنه کوه های آلپ، یا گردش در مزارع انبوه منطقه،‌ بازدید از ۲۵ قلعه و کاخ تاریخی از جمله قصر نویْ ‌شُوانشتاین، کاخ لیندرهوف و قلعه نورنبرگ از جاذبه های منطقه هستند.

دوبروونیک در کرواسی، سفر پاییزی به میراث جهانی یونسکو در اروپا

مکان دیدنی در پاییز

این شهر زیبای کرواسی در امتداد ساحل دریای آدریاتیک، یک مکان عالی برای تعطیلات مقرون به صرفه با قیمت های پایین تر از بسیاری از دیگر شهرهای ساحلی اروپا، به ویژه در پاییز، است. در این زمان از سال هوا هنوز گرم است، اما دیگر از جمعیت زیاد و شلوغی های فصل تابستان خبری نیست. می توانید با خیال راحت از سواحل زیبای شهر لذت ببرید. کوه نوردی در اطراف شهر و میان درختان رنگارنگ از دیگر جذابیت های پاییزی شهر است.

این جا یکی از شهرهای تاریخی اروپا است که سال ۱۹۷۹ نامش در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، برای آن لقب مروارید دریای آدریاتیک را انتخاب کرده اند.

ویکلو در ایرلند، تماشای آبشارهای پاییزی پرآب در اروپا

سفر خارجی در پاییز

کوه های ویکلو ایرلند در تمام سال خیره کننده هستند، اما در پاییز نه تنها آسمان آبی روشن و درختانی را خواهید دید که با رنگ طلایی درخشان پوشانده شده اند، بلکه احتمالاً آبشارهای بیشتری نیز نسبت به گردشگران سایر فصل ها خواهید دید. این منطقه شگفت انگیز برای پیاده روی و همچنین کاوش در اماکن تاریخی مانند Glendalough، یکی از مهمترین مکان های مذهبی کشور است که توسط سنت کوین در قرن ششم میلادی تأسیس شده است. اگر در زمان اقامتتان باد و باران شدید شد می توانید به یکی از کافه های بیشمار شهر بروید و در کنار آتش شومینه با یک لیوان نوشیدنی حسابی گرم شوید.

منبع: الی گشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر