تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس شنبه | تعطیلی ادارات

مدارس و ادارات این استان ها شنبه 14 بهمن تعطیل شد

جهت اطلاع از جزئیات تعطیلی مدارس و ادارات شنبه 14 بهمن 1402 را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

به نقل از تسنیم، تعطیلی مدارس کدام استان ها تایید شد؟ مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند. در خصوص اعلام تعطیلی مدارس دیگر استان ها در این مطلب از سایت ویکی گردی اطلاع رسانی می شود.

بانک‌ها شامل این تعطیلی نخواهد شد و با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ تا ۱۳ فعالیت کاری خواهند داشت.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند، در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تعطیل شد. همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فعال خواهند بود.

 

خبر تعطیلی مدارس تمام مقاطع مشهد در نوبت صبح و عصر نیز به دلیل بارش برف اعلام شد.

فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش‌های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف و برودت دما و یخبندان فردا شنبه ۱۴ بهمن غیر حضوری است.

 

هنوز اطلاعیه رسمی درباره تعطیلی مدارس تهران در ۱۴ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نشده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر