زبان بدن مردان | جذب زنان با زبان بدن | شناخت زبان بدن

روش های جذب خانم ها با زبان بدن | چطور مرد جذاب تری باشیم؟

اگر میخواهید با تکنیک های فوق العاده زبان بدن، مرد جذاب تری باشید، این مطلب را بخوانید.

زبان بدن مردان
ویکی گردی:

زبان بدن جذاب برای مردان، به عنوان نوعی از ارتباطات غیر کلامی تعریف می شه،  که در اون از حرکات بدنی، آگاهانه یا ناخودآگاه برای بیان نگرش و احساس استفاده می شه. زبان بدن از بیان صورت تا وضعیت بدن تعریف میشه.اما حالا بریم سراغ اینکه زبان بدن جذاب مردان ،باید چطور باشه ،که بتونه بیانگر احساس قدرت و بالا بودن اعتماد به نفسشون باشه.

 

به طور میانگین توی هر  رابطه ، مردها 130 کلمه کمتر از خانم ها حرف میزنن و و این کم بودن حرف رو با حرکات زبان بدن جبران میکنن.

به خاطر این موضوع هست، که داشتن یک زبان بدن جذاب مردان  ، باعث جذابیت بیشتر و در نتیجه اشتیاق جنس ،مخالف برای ارتباط با اونها میشه .

برای داشتن زبان بدن جذاب لبخند بزنید.

اخم رو،وارونه کنید. لبخند زدن می تونه  راهی عالی برای ارتقاء جذابیت باشه. چون باعث می شه فرد دوستانه تر و نزدیک تر به نظر برسه. لازم نیست لبخند بزرگی و مصنوعی داشته باشین، یک لبخند ساده کافیه. همین طور افراد معمولاً ترجیح میدن چهره های شاد را ببینند، چون این احساس خوشایندی را به وجود می آره.

لبخند یک نوع خوش آمد گویی به طرف مقابل هست، که باشما شروع به صحبت کنه. لبخند شما یک جور احساس امنیت، رو به فرد مقابل شما انتقال میده، که بتونه شما را یک فرد قابل اعتماد بدونه.

برای جذابیت زبان بدن باز داشته باشید

دست ها و بازوهای خودتون رو باز نگه دارید. چرا که ژست دست های بسته حالت دفاعی و غریبه بودن را به اطرافیان القا می کنه. باز بودن زبان بدن، به نگرشی از نگرش و زبان بدن اشاره می کنه، که فرد استرس و اضطراب نداره و پذیرای تجربیات جدید و ارتباطات جدیده . و احتمال اینکه افراد رو یک قدم به شروع رابطه با خودتون سوق بدید بیشتره.

رفتار انعکاسی، ویژگی بعدی جذابیت زبان بدن مردان

وقتی فردی به دیگری جذب میشه.،  تمایل داره از زبان بدن خود به عنوان پاسخی ، برای نشون دادن علاقه به اون تقلید بکنه.

آینه کاری یا انعکاس ، حرکات طرف مقابل، می تونه به شما در انتقال پیام ، که به او علاقه مند هستید کمک بکنه. تکنیک انعکاسی به اتصال و نزدیکی دو طرف کمک میکنه. چون می تونه احساس شبیه بودن به طرف مقابل رو ایجاد کنه. و باعث آشنایی بشه.

تماس چشمی مناسب  برای جذابیت زبان بدن مردان

تماس چشمی ، این نیست که شما توی یک مسابقه خیره شدن شرکت می کنید. اینقدر به طرف زل بزنید که حس بدی بهش دست بده. بلکه،معنای حفظ ارتباط چشمی درست و خوبه.

توانایی انجام این کار نشون می ده که شما واقعاً به آنچه شخص دیگری میگه، علاقه مند هستین و نشان می ده که شما گوش می دید. استفاده از رویکرد نرم تر در تماس چشمی در مقابل خیره شدن می تونه، به شما در انتقال دوستانه پیام کمک بکنه.

برای جذابیت زبان بدن،  با دستان خود بیان کنید

چرا وقتی حرف میزنیم ، از دستهای خودمون استفاده  میکنیم؟ به این دلیله که حرکات دست به بقیه نشون می ده ،که در ارتباط خودتون با اون فرد، مشتاق هستین. همچنین به تأکید برخی از نکات درحین  گفتگو کمک می کنه. این باعث میشه که موقع صحبت کردن، احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

استفاده از دست ها ، نه تنها میتونه به انتقال مفاهیم و محتوای شما کمک کنه . بلکه حس اعتماد به نفس خوبی رو به مخاطب شما منتقل میکنه . پس استفاده درست از دست هارو فراموش نکنید.

 زبان بدن مردان جذاب صاف و ایستاده هست

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خودتون توجه کنید .چون که ظاهر شما اولین چیزیه ، که به چشم طرف مقابل می آد.  روانشناسها میگن: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی رو به طرف مقابل منتقل می کنه.» به عنوان مثال اگر شما قوز بکنین، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال میدین. بنابراین ازقوزکردن، یا بی حال وایستادن دوری کنین. و به جای اون سعی کنید نشان بدید که قدرت بدنی بالایی دارید.

صاف وایستادن ،و صاف راه رفتن، نمونه یک فرد با اعتماد به نفسه.پی سعی کنید این مورد رو رعایت کنید.

مردان جذاب باصلابت اند اما نه مغرور

درسته که زبان بدن باید با صلابت باشه. و قوی بودن زبان بدن یک فاکتور کلیدی در ارتباطات هست . اما نه بیش از حد باشه ، که تبدیل به مغرور شدن بشه.

شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیانتون  تاثیر مثبتی نمیزارید. بنابراین کلید موفقیت شما اعتداله . سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آروم حرف بزنید،وبا محترمانه صحبت کردن، به اونها کمک کنید. این کارها در کنار هم ، شما روتبدیل به فردی جذاب میکنه. که هر کسی دوست داره با شما هم صحبت بشه .

مردان جذاب کمی ته ریش دارند

شاید صورت اصلاح شده رو بیشتر دوست داشته باشین. اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج داره. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورتتون  رو از ریش پر کنید. کافیه  فقط چند روز ، متمادی صورت تان را اصلاح نکنین. تحقیقات نشون داده، که خانم ها ، آقایونی که ته ریش دارن رو جذاب تر از اونهایی که کل صورتشون  تراشیده، می دونن. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارین، بد نیست که هر از چند گاهی اون را امتحان کنین. و تغییرات مثبت اون روبر چهره تون ببینید.

مردان جذاب با دیگران ارتباط برقرار می کنند

ارتباط برقرار کردن با آدمهای دیگه نه تنها به خود شما ،بلکه به بقیه هم ، حس خوبی رو منتقل میکنه. زمانی که وارد اتاق یا جلسه ای میشید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم بشید، ارتباط چشمی مناسبی داشته باشید و شروع کنید به صحبت. همین رفتار به ظاهر کوچک شما را توی  چشم دیگران جذاب جلوه میده.

البته منظورمون این نیست که با هر کسی که تازه میبینید ، شروع کنید به حرف زدن. چون این طور کاری نه تنها باعث جذابیت نمیشه ، حتی شاید معنی عکس بده .و بدتر کنه اوضاع رو و از شما یک چهره  آویزون و محتاج محبت نشون بده. شما برای شروع صحبت  باید یک آشنایی مختصر از طرف گفتگو داشته باشین و بعد اقدام کنید . که این طور به نظر برسید که  آدم مستقلی هستید و با هر کسی صحبتی رو شروع نمیکنید.

برای جذابیت شخصیت تصنعی نداشته باشید

اگر دوست دارین که تاثیری بلند مدت روی دیگران داشته باشین، باید جوری رفتار کنید که بقیه شخصیت شما رو باور کنند. نه این که حالتی مصنوعی  فقط برای جلب توجه اطرافیانتون مثل یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته رو با رفتار واقعی خودتون به دیگران ثابت کنید، که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید. و خود خود واقعی تون هستید.

مردان جذاب شنونده خوبی هستند

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشین امااونچه شما را جذاب تر می کنه، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تونه . به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران رو به خوبی بشنوید، آنها رو به حرف زدن بیشتر تشویق کنین و وسط حرف شون نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم  و دل دیگران جذاب و خواستنی تر میکنه.

 

منبع: ترین تاپ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر