هواشناسی | هواشناسی امروز | پیش بینی هواشناسی | هواشناسی فردا

برف سنگین در راه این استان های کشور + جزئیات

جدیدترین توضیحات سازمان هواشناسی در خصوص تداوم برف و باران را در ادامه بخوانید.

هواشناسی
ویکی گردی:

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ برای امروز و فردا (شنبه و یک شنبه) با فعالیت موج بارشی جدیدی در استان های شمال غربی کشور شاهد بارش گسترده برف در برخی استان ها خواهیم بود. بنا به گزارش سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ارتفاعات گیلان، ارتفاعات مازندران، غرب کردستان و همچنین ارتفاعات البرز جنوبی شاهد بارش برف خواهیم بود. جرئیات بیشتر هواشناسی را در ادامه بخوانید.

سنگینی برف در استان اردبیل و شرق و شمال آذربایجان شرقی و همچنین مرزهای غربی و جنوب غربی استان آذربایجان غربی قابل توجه خواهد بود.

ارتفاع برف در مناطق مذکور به یک متر نیز خواهد رسید.

فردا یکشنبه علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان و بخش‌هایی از شمال شرق نیز بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و از بعدازظهر به‌تدریج سمانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

دوشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود. سه‌شنبه در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است. چهارشنبه نیز در سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر