هتل آریا باستان کیش | معرفی هتل آریا باستان کیش

هتل 5 ستاره آریا؛ مجلل ترین و جدیدترین هتل کیش + ویدیو

هتل آریا کیش با پرسنل آموزش دیده و امکانات رفاهی مناسب در تلاش است تا اقامتی خاطره انگیز را جزیره زیبای کیش تجربه نمائید.

ویکی گردی:

هتل آریا کیش در سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل آریا کیش با بیش از ۵۰ هزار مترمربع زیربنا و با مشارکت متخصصان بین المللی زیر نظر برند اسپانیایی ملیا ساخته شده و در شاخه هتلهای گران ملیا قرار می‌گیرد. طراحی هتل آریا کیش برگرفته از طرح بادگیرهای یزد و معماری اصیل ایرانی می باشد و در تزئینات داخلی بیشتر از نمادهای ایران باستان استفاده شده است.

با توجه به قرار گرفتن در ضلغ غربی جزیره کیش امکان دسترسی مناسب به تم پارک سنتر، کشتی یونانی و روستای باغو فراهم می باشد.

کدام هتل‌ های 5 ستاره کیش ارزان‌ ترند؟ + توضیحات

هتل اریا کیش

امکانات هتل آریا باستان

از امکانات متعدد و متنوع هتل آریا کیش می‌توانیم به استخر، تاکسی‌سرویس، روم سرویس، سالن کنفرانس، نمازخانه، سالن اجتماعات، فروشگاه و لاندری، اینترنت رایگان، سونا و جکوزی سرویس فرنگی در لابی و پارکینگ اشاره کنیم.

همه چیز درباره هتل 5 ستاره داریوش کیش + آدرس و تلفن

همچنین از امکانات موجود در فضای اتاق هم می ‌توان به حمام، سرویس بهداشتی ایرانی، سیستم تهویه‌مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و مجهز، تلویزیون و وسایل بهداشتی حمام اشاره کرد.

هتل اریا کیش

در کنار تمامی این امکانات این هتل دارای ۷ اتاق مجهز ماساژ، اتاق اسپا برای بانوان و آقایان و همینطور سالن همایشی با گنجایش ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر به همراه ۵ رستوران و ۲ کافی شاپ است. باید باز هم خاطرنشان کنیم تمامی امکانات و تجهیزات به کار رفته در این هتل همگی مطابق با استاندارد های روز و بین المللی در صنعت هتل داری هستند. 

معرفی 10 تا از لوکس ترین هتل های کیش + عکس

 

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر